SPOED: kind net beter en twijfel over 2e mgriepprik

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door poema, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Mijn dochter is tot gisteren ziek geweest. Snotverkouden (nu nog) en koorts. De koorts is nu over maar ze is nog wel verkouden. Nu moet ik vandaag de tweede prik halen. Kleine twintig minuten o de fiets precies in haar normale slaaptijd. Wat zouden jullie doen? Ze heeft overigens van de vorige prik geen last gehad. Ik hoop op snelle antwoorden want ik zou er al om tien uur moeten zijn... Alvast bedankt!!!

2. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Hoofd Financiele Administratie
    Zuid Holland
    Ik zou even de huisarts raadplegen. Mijn dochter heeft gisteren de 2e prik gehad, en was ook snotverkouden. Mijn huisarts gaf aan dat we de prik gewoon konden halen, mits dat ze geen koorts had.

3. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Maar had ze ook daarvoor koorts? Ik ben namelijk net zo blij dat ze wat beter oogt. Ben bang doordat we op de fiers moeten etc ze weer ziek wordt. Of ben ik nu overbezorgd? ;-(

4. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Zuid Holland
    Ja, een aantal dagen terug had ze flinke koorts en gelukkig was dat gisteren helemaal over. Anders had ze de prik niet kunnen halen.

Ik ben ook zo hoor, het liefst hou ik d'r dan binnen als ze zo verkouden is. Toch is het voor de weerstand juist goed om lekker naar buiten te gaan. En nu is het ook heerlijk fietsweer, althans hier bij ons in Vlaardingen. Ik zou d'r gewoon lekker dik inpakken en de prik gaan halen. Anders zou de 1e prik ook voor niks zijn geweest, toch?

5. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    hier in dld geven ze er nog maar een prik.

en als je kindje zo ziekig is zou ik ern iet mee de deur uit gaan helemaal niet oz lang op de fiets. als het in de auto was was hetm iss wat anders. maar in die kou met een nog wat ziekig kindje. en nog in dr slaapje ook. zou ik zelf niet doen.
    je kunt altijd ff bellen.

maar heir is nu dus het advies een keer prikken of je moet chronisch ziek zijn dan is het een ander verhaal maar gewone gezonde kids doen ze heir maar een keer prikken.

6. mieperdepiep

mieperdepiep Actief lid

26 aug 2008
    160
    0
    16
    Zuid Holland
    Meis, nogmaals als je twijfelt zou ik echt even de huisarts raadplegen. Die weten het nog het beste, toch!

7. gevalletje

gevalletje Actief lid

3 mei 2008
    254
    0
    0
    zie ander topic

8. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Welk topic?

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik zou ook de huisarts bellen, of anders het info-nr van de mex. griepprik.
    Een fietsritje kan op zich geen kwaad, maar ik snap je twijfel erg goed hoor!
    Succes met knoop doorhakken. Wij gaan vanmiddag ook (met een verkouden meisje).

10. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Thanks voor jullie adviezen. Na belletje met doktersassistente toch gegaan. Op de fiets. Ben er nu wel blij om. Thanks!

11. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik lees dat je de prik gehaald heb. Sluit ik dit topic weer zodat er in het lopend topic verder geklets kan worden.

kwebbel

Deel Deze Pagina