Iemand ervaring met het Fletcher Hotel bij Mall of The Netherlands? Ik wil graag volgende week gaan winkelen met dochter daar en misschien overnachten. Maar vindt dat het hotel niet echt hoog gewaardeerd wordt online... Is het de moeite waard of zeggen jullie: pak 's avonds lekker de trein terug naar huis?
Geen antwoord op je vraag, maar ik zou in dat geval dichterbij huis gaan winkelen Zou hier niet ver voor reizen... (ik woon toevallig op 15 minuten rijden)
Waarom pak je niet lekker een hotelletje in Den Haag centrum? Met de tram ben je in 10 minuten bij the mall en dan kan je ‘S avonds nog lekker uit eten of gaan borrelen in Den Haag. Bovendien is The Mall best leuk maar ook weer niet enorm bijzonder vind ik. Mocht je uitgekeken zijn kan je ook nog verder shoppen in Den Haag centrum
We zijn al een keer een nachtje in Den Haag geweest, dus vandaar dat ik dacht dat het handig en makkelijk was om in de buurt van The Mall te logeren... maar ik twijfel dus nog. Woon er ook weer niet heel ver vandaan (drie kwartier van Den Haag af)
Ja op zich wel hoor, maar dan zou ik het wel combineren met Den Haag zelf. The Mall is best groot maar ik ben er nooit een hele dag zoet. En in Den Haag centrum heb je wat leukere hotels om te overnachten ook. Ik zou zeggen, maak er een leuk weekendje weg van
hahaha ok duidelijk! Hou echt zo niet van bij elkaar geraapt zooitje hotels! Heb toen in Den Haag in het Novotel Suites geslapen. Midden in het centrum. Daar die is er niet meer geloof ik....
Ik vind het niet bijzonder genoeg om er lang voor te moeten reizen. Voor mij veel onbekende winkels waar ik ook niet in ben geweest, miste mijn 'normale' winkels. Maar wellicht zijn de winkels daar wel jouw dochters smaak. Den Haag vind ik veel leuker, dus wat hierboven wordt gezegd, het combineren, zou ik ook aanraden.
Neee deze raad ik je echt af! Je kan bijvoorbeeld wel in Den Haag overnachten bij het Gouden Hooft, je zit dan midden in de stad en kan vanaf daar met de tram naar Mall of the Netherlands (kwartiertje!). Je kan daar ook heeeeeerlie eten en kan bijvoorbeeld een jacuzzi kamer nemen
Wij vonden the mall wel leuk, zo zie je, smaken verschillen. Fletcher zou ik niet doen. Hotel in Den Haag, zodat je ook naar DH centrum kan als jullie willen. Het Hilton heeft vaak leuke aanbiedingen en is op loopafstand. Heerlijk hotel en goed ontbijt ook!
Mijn dochter van toen 13 vond de Westfield Mall echt heel leuk. Maar ze houdt dan ook heel erg van shoppen. Was bij de Zara al 2 uur zoet. Ik vond het ook erg leuk, er is echt van alles wat. Dichtbij is ook een soort kinderboerderij, voor als je geen zin meer hebt in shoppen (zoals mijn jongste, uiteindelijk zijn we niet bij die kinderboerderij geweest maar ik zag dat er dus wel iets in de buurt was. Mijn man en dochter zijn gaan gamen, is ook in de Westfield Mall). De Westfield Mall heeft trouwens ook een bioscoop en horeca. En bowlen ook. Wij hebben een tijdje terug Westfield Mall, Corpus en Katwijk aan Zee gecombineerd. Was zeer geslaagd! Wij sliepen in Katwijk, bij Steeds aan Zee, 2 minuten lopen van het strand. Ik kom oorspronkelijk trouwens uit die omgeving, heel raar dat het geen Leidschenhage meer heet en er ook absoluut niet meer zo uitziet
Ja precies dit! Laats in Amsterdam ook niet veel verder gekomen dan de Zara... Ik denk ook dat ze het heel leuk vindt en het is weer een wat anders dan waar we normaal shoppen! Ik denk overigen dat ik er gewoon een dagje van maak. Gaan we 's avonds gewoon terug, is niet al te ver voor ons.
De westfield mall is leuk voor een keer maar qua winkels vind ik alexandrium rotterdam echt veel leuker. Ik woon middenin tussen die twee dus kan beide kanten met een minuut of 15 op. Echt een hele dag shoppen zie in in de mall niet zo gebeuren, alexandrium wel
Ik woon er heel dichtbij en hou zelf helemaal niet zo van winkelen maar vind de mall echt wel heel fijn. Maar ik zou daarna inderdaad lekker in dh centrum gaan logeren. Dat is veel leuker om te blijven slapen
In augustus met dochters van toen 11 en 13 nachtje geslapen in Fletcher tegen over de Mall. Ze vonden het wel echt heel leuk shoppen daar zijn er wel een dag zoet geweest. Het was hoogzomer en heerlijk weer. Grote vijver met terras en waterfietsen vonden ze ook echt heel leuk. Waarschijnlijk omdat ze dat niet kennen (wonen niet in NL)
Ik ben heel vaak in Alexandrium te vinden maar deel die mening niet, ben je ook zo doorheen qua winkels. Zoveel leuks zit er niet meer. Het is een fijn winkelcentrum en kom er graag maar ben na 2 uurtjes wel klaar daar.[/QUOTE]