Spoed.. kitten zonder moeder.. hoe voeden?

Discussie in 'De lounge' gestart door lievemama19, 4 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

Niet schuldig voelen! Jij hebt super goed gehandeld als ik het allemaal zo lees.

2. knap

knap Niet meer actief

Delta ook met jou eens.. Je hebt je best gedaan en mocht het toch niet lukken dat heb je toch je best gedaan niet schuldig voelen.

3. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Niet schuldig voelen hoor!! Geen tijd is geen tijd, en als de moederpoes het kitten wel accepteerd maar de kitten wil niet drinken is het niet anders! Het beestje komt vast heel goed terecht en zonder jou had hij de nacht niet eens gehaald!

4. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Ts je hebt echt goed gehandeld hoor! Het is een hele opgave, en als je er de tijd niet voor hebt, dan moet je het gewoon niet doen.
    Komt wel goed met de kitten.

5. Bambi93

Bambi93 Fanatiek lid

4 apr 2013
    1.173
    0
    36
    Veel mensen hadden het gewoon laten doodgaan, dus je hebt echt wel je best gedaan! Ik zou ook de dierenbescherming gebeld hebben, zij hebben mensen die hier vertrouwd mee zijn. +de kosten voor zo`n kitten groot te brengen.. niet mis hoor. Wij hadden geluk vroeger dat de DA ALLES gratis gaf + controles, omdat ze zo ontroerd was over wat we deden. Ze gaf zelf aan dat de kosten dan echt hoog zouden eindigen. Veel mensen haken af dan hoor. Uiteindelijk bleek het een raskatje te zijn. Zit nu bij familie, en nog steeds bij dezelfde DA gratis op controle. :)

6. Leed

Leed Bekend lid

14 apr 2013
    832
    163
    43
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik vind dat je je niet hoeft te verdedigen, je hebt super gehandeld! Als iedereen zo zou zijn was er veel minder leed in de kattenwereld.. Hopelijk gaat t kittentje het halen. Krijg je nog wat te horen hoe het poesje het gaat doen?

7. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36
    Dank jullie dames!

Ik mocht contact opnemen met het dierenasiel hier in de stad,
    Ook mocht ik nog een keer langskomen bij het kitten :)
    Wil toch wel graag weten hoe dat beestje het nu maakt.
    Sterk is hij/zij iig

Deel Deze Pagina