Ach en ik zie dat ze gisteren 3 is geworden Van harte gefeliciteerd, hopelijk nog een leuk feestje gehad?
Je bedoeld kledingmaat 86/92? Pb me maar even wat naar schoenmaat is en wat voor kledingstukken je nodig hebt. Ga ik straks voor je kijken wat ik heb.
Dames ontzettend bedankt voor jullie geweldige reacties. Ik heb jullie allen een pb gestuurd. Ik hoor het wel van jullie.
@2009lisanne: dit ga ik naar je op sturen. Ook voor de anderen dan kunnen jullie zien wat ze al krijgt. Misschien handig als we dat allemaal doen. Het is namelijk niet handig als ze veel dingen dubbel krijgt en dan toch nog dingen te kort komt. In mijn pakket: -1 spijkerbroek -1 ribbroek -3 Tshirts LM -3 Leggings -1 huispak -1 grijsvestje -1 zwart gebreide bolero -1 blousje LM (lijkt als of er een tshirt onder zit) -1 jrukje KM -1 Jurkje LM -1 Winterjas met capuchon (rood) Ik hoop dat de anderen een goede aanvullen zullen hebben zodat ze een mooie gevulde kleding kast zal hebben en lekker warm de winter in zal gaan -
Ik heb zo ongeveer een complete winter collectie kleertjes voor je opgescharreld En ook een jasje en malliotjes, dus de kleine meid kan lekker warm de winter door. Ook nog wat zomerkleertjes 92 voor komende zomer, dan hoef je dan ook niet meer alles te halen, stuur maar pb, groetjes
Hier staat ook een doos vol klaar: - regenlaarsjes - leren sneakers - 1 capri spijkerbroek - 2 spijkerbroeken - 1 winterjas - 1 baseball vestje - pyama - wat t-shirts - capri ribbroek - tuniekje Had alleen geen longsleeves of truien meer. Iemand die misschien nog? Ze zoekt mt 92
Ik heb het volgende in de kledingmaat 86-92 en schoenmaat 23 gevonden: -2 slaapzaken -8 leggings -10 maillots -1 lange broek -1 vest -3 paar sokken -2 onderbroeken -1 setje ondergoed -1 zwempakje -2 paar schoenen, ballerina's maat 23 en laarsjes (3 keer gedragen) maat 24 -1 spijkerrokje -3 longsleeves -2 bloesjes Laat maar weten waar het heen gestuurd kan worden.
ik wacht ff wat je allemaal krijgt goed? Dan moet je maar laten weten wat je nog echt nodig hebt. Zal dan eens kijken.
Mag ik jullie allemaal ontzettend bedanken. En sweetlakecity, ik kijk wat er allemaal bij zit en zit er iets niet bij dan laat ik het weten. Dank jullie wel
Wow, wat een gouden meiden zijn jullie dat jullie TS helpen zonder er iets voor terug te willen. Echt geweldig meiden! TS: Ik hoop dat je meisje lekker de winter doorkomt nu. Ik heb alleen jongenskleding in die maat dus dat helpt je niet.
Hoi hoi, ben je nu helemaal voorzien? Wat een boel of niet, fijn dat dat hier kan met elkaar. Veel liefs en we houden contact, groetjes B + L