Heb je geen last van een melkblaar? Dat kan heeeeel pijnlijk zijn! Ik zou zeker een lactatiekundige bellen, en vragen of ze zo snel mogelijk komt kijken. http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl/Borstvoeding/Informatie_per_onderwerp/Problemen___oplossingen/Melkblaar
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik had inderdaad een melkblaar, althans, het leek er verdacht veel op.. Inmiddels zijn de problemen verholpen en doet het geen pijn meer. Ik had nog wel even een vraagje.. Zowel vanuit het ziekenhuis, als vanuit de kraamzorg, heb ik geleerd om de baby een kwartier uit elke borst te laten drinken. Na een kwartier moet ik haar dus losmaken en gaat ze naar de andere kant. Nu lees ik op internet over het laten leegdrinken van de borst en daarna de andere borst nog aanbieden. Hoe zit dat precies? Ik vind het allemaal zo tegenstrijdig en snap niet zo goed waarom mij verteld is na een kwartier te stoppen..?
Dat kwartier is eerder een houvast voor nieuwe mama's. Maar eigenlijk laat je je baby gewoon aan één borst drinken tot hij of zij voldaan is en loslaat. Dan kan je nog een tweede borst aanbieden en kijken of daar nog nood aan is.