naveltje schoonmaken

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door babytje, 12 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    Hallo dames!
    Hoe maken jullie het naveltje van jullie kindje school? ik dacht met een nat wattenstaafje! Ik weet neit meer hoe ik het bij mijn oudste deed!
    Wat erg dat je dat soort dingen vergeet!

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Niet speciaal. Gewoon tijdens het badderen met een washandje even snel erover. Maar hangt natuurlijk ook erg af van de vorm van het naveltje. Jarissa heeft geen diepe.

Doet me wel denken aan mn eigen navel. Na de bevalling had ik er helemaal niet bij stilgestaan om mijn navel schoon te maken. Voor de bevalling was die natuurlijk lekker naar buiten geplopt maar na die tijd zat ie verstopt in een plooi tussen al mn buikvet. Haha, ranzig dat mn navel was!

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    mijn dochter heeft een diepe navel met veel plooitjes en daardoor zit het vuil best diep. vooral na het aanstippen (met 2 wk) heeft het even geduurt voor ik het weer helemaal schoon had.

ik drop de watenstaafjes is olie en doe hiermee het naveltje. door de olie glij je makkelijk tussen de plooitjes en laat het vuil wat er zit los. zo doe ik de oorschelpjes trouwens ook zo 1x per week

4. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ja de oorschelpjs doe ik ook vaak met een natte wattenstaafje, mijn meisje heeft ook een diepe met veel plooitjes! ik ga het ook maar zo proberen met olie en wattenstaafe!
    Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina