misschien een gekke vraag, maar vanaf wanneer deden jullie met de flesvoeding schudden om het goed te mengen?? ons zoontje is nu de 3 maanden gepasseerd, en darmkramp vrij, ik heb tot hede altijd de voeding met een vork geroerd, maar mag ik nu al de voeding schudden? en vanaf wanneer deden jullie darm, wij kregen toen van de kraamzorg te horen dat we de flesvoeding met een vork moesten roeren i.v.m. darmkrampen.
Ik heb ongeveer de eerste twee weken de fles geroerd en nu schud ik hem altijd. Ik heb niet het idee dat ze hier nu krampjes van krijgt.
ok bedankt, heb hem vanmorgen voor het eerst geschud, de melk wordt dan iets luchtiger maar niet zo heel erg, krijg de melk zelfs met schudden beter gemengt dan roeren, wij hebben friso comfort en kreeg iedere keer heel snel klontjes, moest altijd best lang roeren.
roeren?? vanaf dag 1 schudden wij het flesje..nog nooit van roeren gehoord eerlijk gezegd. ook geen problemen ermee gehad.
hey Esther, vanaf het begin heb ik eigenlijk geschud. Toen Zoë wat last had van krampjes hebben we geroerd, maar had niet het idee dat het echt hielp. Hopelijk gaat alles goed met Jaron!
we hebben nu vanaf dat ik dit berichtje heb geplaats tot nu iedere keer geschud en merk echt geen verschil bij hem, dus ik ga lekker shake, want het gaat nog eens veel sneller en beter!!