Dag allemaal! Omdat ik in onze vakantie in het buitenland ongesteld zou moeten worden mocht ik van de huisarts Primolut proberen om de ongesteldheid uit te stellen. Ik moet daar morgen mee beginnen, maar omdat wij een sterke kinderwens hebben eerst een 6 dagen voor de tijd test gekocht. En nu deze lijn, zit nu 5 dagen voor ik ongesteld moet worden. Wat denken jullie? Ik heb het gevoel elk moment ongesteld te worden, normaal zere borsten, heb ik niet, vreselijke buikpijn en rugpijn, voel me totaal niet zwanger en nu deze lijn.. Zo onzeker na onze miskraam.. De lijn kwam binnen 1.5 minuut trouwens..
Zo begon deze test bij mij ook voor nod. En ik was zwaner. Vind de test bij jou ook heel duidelijk. Kan dus zijn dat het op gaat lopen.
Ik zou geen risico’s nemen en de primolut niet nemen. Ik hoop voor je dat hij oploopt! Sowieso zou ik goed overwegen of je primolut wel wilt als je een kinderwens hebt. Je gaat toch rommelen met je cyclus…
Ziet er mooi uit die streep. Hoe belangrijk is je vakantie tav je kinderwens? Dat medicijn kan je hele cyclus in de war schoppen
Vooral primoluut niet nemen ! Zo begon die van mij ook, en het resultaat van dat streepje zit nu een banaantje te eten. Ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!
Primolut neem ik sowieso niet nu nee, was er gewoon totaal niet vanuit gegaan überhaupt een lijn te zien.. Test ziet er nu zo uit, is dat niet veel te licht met een extra gevoelige? Heb vreselijke buikpijn en lage rugpijn, het maakt me erg onzeker. Ik weet, ik kan niets anders dan afwachten, maar t is zo gewenst en zwanger worden gaat stuk moeilijker dan voorheen..
Voor jouw termijn niet denk ik hoor. Ik moet ook eerlijk zeggen, ik was behoorlijk testverslaafd (iets met MMM) en ik testte elke ochtend met de early en de normale. En de normale gaf veel sneller een duidelijke lijn dan de early. Bij de volgende poging ga ik ook alleen de normale gebruiken
Dankjewel! Met gewone of ultra vroege testen? Jij hebt ze wel donkerder geloof ik, ik zie echt een hele lichte streep.. Ik zal over 2 dagen nog eens testen..
Buik- en rugpijn hoort ook echt bij een prille zwangerschap. Je baarmoeder is nu al aan het groeien. Ik zou zeker door blijven testen, spannend!! Hoeveel dagen na je eisprong zit je?
Oh maar dan zijn dit echt hele nette streepjes hoor!! Je hcg is dan nog niet zo hoog, ik zou door blijven testen de komende dagen en ik duim voor mooie oploop!!
Duidelijk hoor! En kleine aanvulling: ik zou met een sterke kinderwens nooit primolut nemen. Is echt bende en je lijf raakt er vaak van vanslag
Dankjewel! Heb getest met een ultra vroege test van Sensitest, 6 dagen van tevoren. Is tie dan ook duidelijk genoeg?
Het gaat niet om het aantal dagen voor je nod, maar om het aantal dpo. En voor 9/10 dpo is je test goed. Er zijn vast genoeg vergelijkingen te vinden op het internet!
Dankjewel! Ik probeer er blanco in te staan, zoveel buikpijn en verder niets geen klachten.. Ga morgenvroeg weer testen, zit er een dag tussen..