Hoi, Ik heb gisteren deze test van kruitvat gedaan. Geen idee hoe ik zit in m’n cyclus maar had wat “kwaaltjes” dus dacht ga eens kijken. Maar ik vermoed wel dat het een indroger is? Na 10 min was er namelijk op de test niet echt iets te zien dus weg gelegd en vanochtend zag ik dit.. komt dit meer voor zo? Het zijn wel 2 roze strepen..
Vorig jaar net zo'n donkere indroger gehad, althans, had 3 dagen lang zulke indrogers op elke test en daarna hele zware menstruatie. Zou echt de tijd aanhouden en anders morgen of overmorgen opnieuw testen
Was er na 10 minuten “niet echt” of helemaal niets te zien? Het heeft soms even tijd nodig om goed op kleur te komen, dus als er binnen de afleestijd íets stond, kan het goed kloppen dat de test later nog donker kleurde. Als er binnen afleestijd niets stond is dit een indroger en dus negatief. Ik zou morgen een nieuwe poging doen.
Ik zag iets van een schaduw.. maar ben bekend met lijntjes turen en durf al rap wat te zien Had eigenlijk de test gewoon weg moeten gooien. Stom. Morgen een nieuwe poging en na 10 min gaat ie gewoon de vuilbak in haha
Ik ga voor indroger. Als het geen indroger is, dan had er echt met deze duidelijkheid al binnen de afleestijd iets moeten staan. Als je echt duidelijkheid wilt zal nogmaals moeten testen morgen. Is er dan weer binnen 10 min niks te zien dan is het echt negatief en dus een indroger. Dan wel gelijk test weggooien en niet een dag later nogmaals bekijken
Ik vind dit wel een hele donkere indroger! Heb zelf helaas ook wel eens te maken gehad met indrogers op deze testen. Maar die waren meer grijs van kleur en veel lichter. Vind het daarentegen wel gek dat je met 10 min dan weer bijna niks zag. Benieuwd hoe je test er morgen uit ziet!
Nog niet. Niks meer in huis en alleen met 2 kids dus nog geen kans gehad. Ik ga vanmiddag eentje halen en nog eens proberen. Ik laat het hier weten!
Ik zou nog een keer testen maar dan met een kruidvat of andere test. Ik was zwanger volgens de kruidvat test en niet zwanger volgens de CB test. Dat lag aan iui? Drie dagen later gaf de CB zwanger aan.