De postbode is net geweest, en tussen de post zat een vieze envelop van het GGD. Gericht aan de ouders van Valerie. Ik maak de brief open....en zie dat hij op 15 oktober al is verzonden. Het gaat over een tubercolose vacinatie die ze 3 november had kunnen krijgen in Groningen. Uit de brief kan ik opmaken dat ze de vaccinatie kan krijgen omdat mijn man is geboren in Kameroen. Daarvoor krijgt ze ook de hepatitus B prik. Ik wist helemaal niet dat ze recht zou hebben op deze prik, en had me er dus ook nog niet in verdiept. Verder staat er in de brief: Mocht u kind niet naar het land van een van de ouders gaan, dan komt uw kind niet in aanmerking voor deze vacinatie. Verder hadden ze het graag willen weten als we de vaccinatie niet zouden halen. Wij hebben helemaal geen plannen om naar Kameroen te gaan....maar je weet nooit of je er ooit nog heen gaat natuurlijk. Vind het zo slordig dat ik deze brief vandaag, 3 maanden later, pas heb ontvangen! En ik dus ook niet heb kunnen afbellen, of de prik heb kunnen halen. Moet ik nu alsnog contact opnemen met de GGD? Wie weet er wat meer over de tbc vaccinatie? En wie weet waar ik een klacht kan indienen bij tnt post?
Je kan de ggd gewoon bellen en er naar vragen en via google is er wel een klachtenlijn t vinden voor tnt zou zeker een klacht in dienen!
Wat raar zeg! Ik zou zeker bellen!! Verder kan ik je niet helpen, geen ervaring met deze vaccinatie. Succes ermee.
ik zou ook even bellen naar de GGD en een klacht indienen bij tnt waardeloos zeg dat hij zo laat aankomt
Heb gebeld naar de GGD en ik kan alsnog de prik halen als we dat zouden willen. Ook tnt even gebeld en de klacht doorgegeven...ze weten zelf ook niet waaraan het ligt.