even een vraagje, hoe lang heb je ongeveer bloedverlies na een miskraam? ik lees ook dat als het vruchtje eruit is dat de krampen vaak over zijn? vanmorgen had ik ineens weer meer kramp en ben weer een paar stolsels verloren. heb nog wel bloedverlies, maar niet veel. ik ga morgen terug naar de gyn. en hoop zo dat het eruit is, heb geen zin in een curettage. groetjes bren
Hey, ik denk dat dat bij iedereen verschillend is.. Ik heb zelf precies een week gevloeid, wel alle dagen last gehad van krampen.. Na 32 dagen is mijn menstruatie weer begonnen dus we gaan nu weer voor een nieuwe ronde! Sterkte meid!
Wat naar voor je dat je een miskraam hebt gehad. Curettage is een beetje genant misschien dat wel, maar je bent wel schoon. Aangezien je nog stolsels verlies en pijn hebt (weeen) denk ik dat de gyn besluit een inwendig echo te maken en aan de hand daarvan, bepaald hij of er gecuretteerd wordt ja of te nee. Sterkte
Ik heb ruim twee weken gevloeid en heb bloedarmoede gekregen ervan, maar ik was wel al 16 weken zwanger.
Volgens mijn verloskundige blijf je tot een dag of 10 na miskraam vloeien. Na die 10 dagen controle dmv inwendige echo om te zien of het schoon is. Daarna is het wachten op de eerste menstruatie. Weet niet hoe het werkt na curettage. Succes!