je kan het maar beter gehad hebben toch? die herrie is vervelend maar ik denk dan kan ik beter even in de herrie zitten maar dan wordt het eindelijk gedaan edit :ik lees nu pas hoe hij je behandelt, daar zou ik ook echt niet bij op me gemak zijn. ik hoop voor je dat ze snel klaar zijn
Ik dacht dat hij zelf aan het klussen was. Maar als je gewoon inderdaad met de werklui praat en uitlegt dat je je een beetje geintimideerd voelt dan houden hun wel een oogje in het zijl hoor. Geef ze als die vent weg is effe lekker een bakkie dan sta je in ieder geval niet alleen. En fijn dat er effe iemand komt kijken. groetjes kim ps als hij de werklui drie dagen ingepland heeft komen ze waarschijnlijk ook drie dagen.
Let je wel op dat niet vandaag het raam eruit gehaald wordt en overmorgen pas een nieuwe komt? Als het echt zo een galbak is....
Fijn dat de klussers zo fijn zijn! Geef hun lekker een bakkie en dan houden ze wel rekening met je hoor Dan weet je in ieder geval dat ze je heus niet laten overmeesteren door zo'n vent.
Je hebt in ieder geval een klusser die weet hoe zijn baas is en nu dus ook weet hoe jij erover voelt. Kan me niet voorstellen dat ze dan geen oogje in het zeil houden. Probeer de klusser niet af te rekenen voor het gedrag van zijn baas. Hou desnoods een boekje bij van wanneer hij er is (tijdstippen) en dingen die hij zegt (zoals het feit dat hij desnoods via het raam naar binnen komt)
Idd wat ik hier ook lees! vriendelijk zijn voor die klussers! Als die aan jou kant staan heb je iig wat mensen die je kunnen bijstaan bij nood. en dan hoop ik dat je na dit van je huisbaas afbent voorlopig! ik dacht eerst ook huh?! maar snap het nu ook beter. kan je je zoontje misschien voor de komende 2 dagen uit besteden.
Eind van de dag. Bij deze even een update want er heeft zich hier HEEL wat afgespeeld. Ik heb vanmorgen ook half in paniek mijn vriend gebeld, die zat helaas aan de andere kant van t land en kon niets doen. Hij heeft de huisbaas gebeld en toen deze hoorde wie hij was gooide hij de hoorn erop met de tekst 'zak in de stront'. Dat was genoeg bewijs voor mijn vriend. Die heeft zijn baas gebeld en kreeg voor elkaar dat hij de klus af mocht maken en daarna direct door mijn kant op kon komen. Ondertussen was de vriend via facebook hier allang gearriveerd. huisbaas beweerde bij hoog en bij laag dat hij zonder toestemming mijn huis in mocht stappen en dat een afspraak om het raam te repareren wettelijk helemaal niet verplicht was. Onzin, juridisch loket gebeld en die gaven mij daarin gelijk. Vriend via facebook heeft volgens mij nog nooit zo veel koffie gedronken D) en heeft zich prima vermaakt met mijn zoontje. Nadat mijn eigen vriend bijna de steiger op moest klimmen omdat mijn huisbaas weigerde met hem te praten kreeg ik pas te horen wát, wánneer en hóelaat er ging gebeuren. Morgen staan ze er dus weer. Nee, niet voor mijn raam. Waarvoor dan wel weet ondertussen helemaal niemand. Mijn raam? Zaterdag. Ik ben zaterdag zelf niet thuis, dus dat gaat helemaal niet door. Werd hij kwáád! Niet normaal! Ging door het lint, bedreiging op bedreiging werd mijn vriend zijn kant, mijn kant en mijn zoontje zijn kant opgeslingerd. Morgen zijn ze er dus weer. Wederom sta ik dan weer alleen in mijn huis. Wordt een fijne dag...
alles opschrijven ! nu alvast regelen dat er morgen iemand bij je is. Bij voorkeur een sterk in de schoenen staand persoon. Super dat die vriend vandaag zolang gebleven is.. kan je vriend niet morgen ook vrij nemen ? en kan hij zaterdag niet bij het huis zijn?
Ik zou morgen eens contact opnemen met je wijkagent (kun je gewoon via dat 0900 nummer doen) en hem de situatie uitleggen. Als het dan escaleerd (vind bedreigen sowieso niet kunnen maar helemaal niet richting een kind) dan weten hun ervan.
Jeetje wat een nare situatie! Die wijkagent is helemaal geen slecht idee, al is die maar gewoon op de hoogte. Mocht het dan echt uit de hand lopen weten ze bij de politie dat het serieus is en komen ze ook sneller. Een verhuurder mag nooit zomaar een huis binnenlopen. Dat hij daarmee dreigt kun je dus ook melden bij de politie. Is er geen enkele mogelijkheid om te verhuizen? Zou je de borg en eerste huur kunnen lenen, bijvoorbeeld van je ouders? Je hebt ook nog kans dat als je de politie in dit verhaal betrekt je dan wel in aanmerking komt voor een andere huurwoning. Deze verhuurder spoort echt niet!
Meis na je eerste bericht snapte ik al dat je je sowieso al helemaal niet fijn voelt bij die man. En ik vindt dus niet dat je zeurt, maar je in je emoties even het verhaal(de situatie, jouw mening en gevoel daar over) van je af moest schrijven. Daarnaast kan ik er ook slecht tegen als er plotseling dingen gebeuren, zoals dit. En al helemaal als het ook nog eens iemand is, waar ik een vervelend gevoel bij heb. Denk dat er naast de overdreven opmerkingen dat je niet moet zeuren, er ook wat tips staan zoals de huurcommisie inlichten. Hoop dat het resultaat er strx wel naar is. Soms moeten we even door de zure appel heen bijten(wat trouwens een stomme uitdrukking is, want ik hou van zure appels)
Had dit nog niet gelezen, jeetje wat een gedoe!!! Wat een achterlijke vent, even beoordeeld op jouw verhalen. Super dat je vriend heeft geregeld om naar huis te komen. Die vriend van Facebook zal lekker slapen strx, stijf van de cafeïne (of was het cafeïne vrije koffie). Jullie moeten in iedergeval wel mer stappen gaan ondernemen, want dit is niet normaal! Sterkte met de situatie en succes met werk ervan maken!
Vandaag gaat het helemaal goed gelukkig! De huisbaas zelf is er niet, alleen de klusjes mannen. Die hebben dan ook rustig een bak koffie gekregen. Heb geen moeite met ze, wel met die kwalbak van een huisbaas. Zelf wisten ze inmiddels ook niet meer als ik, ze weten dat ze zaterdag dus dat raam moeten doen maar of er verder deze week nog iets gedaan moet horen ze vanavond vertelden ze. (?) Hij zou ze bellen. Klusjesmannen vonden dat maar vreemd gezien hij dan helemaal niet weet wat er nou gedaan is en wat er af gemaakt moet worden! Voor zaterdag heb ik gisteravond laat nog iets kunnen regelen. Schoonzusje kon oppassen overdag, 'savonds eten we dan daar. Vond ik eigenlijk wel een fijne oplossing. Kan ik na dat hele gedoe gelijk even iets ontspannen en een lekker bordje eten naar binnen werken Ben al blij dat die vreselijke vent er niet is. Ik loop nu iets rustiger door mijn huis ondanks die twee 'vreemde' mannen voor mijn raam!
Oh gelukkig en met die vent zou ik persoonlijk gewoon geen woord meer wisselen komt toch alleen maar onzin uit. Heel veel succes vandaag. groetjes kim