Dan toch maar naar de HA

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Wendy2007, 21 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendy2007

Wendy2007 Actief lid

29 mrt 2007
    254
    0
    0
    secretaresse
    Hallo allemaal,

Na ronde 14 toch maar naar de ha. Vanmiddag heb ik een afspraak.
    Mijn vriend kan helaas niet mee. Gaan ze je meteen door verwijzen naar het ziekenhuis of gaan ze eerst zelf onderzoeken doen, zoals het zaad testen? Zal misschien wel bij iedere arts anders zijn denk ik.
    We gaan dus waarschijnlijk ook de molen in...

Gr. Wendy

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    heel veel succes, hopelijk worden jullie snel verder geholpen en raken jullie met hulp snel zwanger ;)

3. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Veel succes! Ik hoop dat het bij jullie nu snel zal lukken!

4. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Veel succes meid. De meeste huisartsen zullen vragen of je een regelmatige cyclus hebt. Misschien heb je al een keer een ronde getemperatuurd? Neem dan je overzichtje mee. Dat vinden ze fijn om te zien.

Mijn huisarts heeft eerst een zaadtest gevraagd en ons vervolgens een verwijzing gegeven voor de gynaecoloog. Uiteindelijk zal die het 'echte' werk moeten doen. Bij ons interpreteerde de huisarts de zaadkwaliteit als redelijk, maar de gynaecoloog als ver ondermaats. Dus vertrouw daarbij vooral ook op een gynaecoloog. Die weten precies waar ze het over hebben!

Groetjes en succes,
    Josien

5. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    wat balen ronde 14!
    toen mijn man en ik naar de HA gingen,moest ik bloedprikken,en me man een sprermatest.
    en idd ze gaat vragen naar je cyclus ect.
    succes!

6. Annerie

Annerie Bekend lid

22 jul 2006
    925
    0
    0
    Succes meid. Ik denk dat wij op korte termijn volgen (zie mijn topic Slecht Zaad). Hopelijk komt het allemaal goed, ook bij jullie!

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hoi Wendy,

Hoe is het gegaan vanmiddag? Hopelijk goed!
    Ik ben vorige week (met mijn temperatuurlijstjes en de lengte van mijn cyclussen) naar de huisarts geweest. Ze heeft me meteen doorverwezen naar de fertiliteitsarts waar we 3 december terecht kunnen. We hebben inmiddels een vragenlijst opgestuurd gekregen wat we dan gaan bespreken. Verder zal er een bloedafname gedaan worden, een zaadonderzoek en een echo. Weet niet of dit allemaal meteen tijdens de eerste afspraak gedaan wordt.

Deel Deze Pagina