Ik weet niet of het hier goed staat, maar anders hoor ik het wel. Mijn probleem is eigenlijk een luxe probleem. Waar bergen jullie het speelgoed in op van je kind/kinderen? Ik heb 2 kinderen (4,5 jaar en 15 maanden) en die twee hebben speelgoed zat. Ik heb een gedeelte boven in de kast en ruil dat af en toe om. Nu is mijn vraag: hoe bergen jullie in de woonkamer het speelgoed op? Hebben jullie dit in dozen en zo ja welke en werkt het? Wij hebben de Ikea transparante dozen maar nog niet iets op daarna weg te zetten. Als de box straks weg is, zit ik te denken om op die plek een opbergkast te kopen voor al het speelgoed. Heeft iemand hier goede ideeën voor en misschien wel een heel ander idee?
hier ook trofast kast je kan ook bijv zo'n kinderbank kopen, waar je dngen in op kan bergen Of ik heb bijv ook een zitpoef wat tevens een doos is zegmaar....of een opbergkist wat je ook als tafel kan gebruiken enz enz
Een beetje saai maar wij hebben ook zo'n trofast kast van Ikea en het tafelje/speelgoedkist van dezelfde lijn. Alles is 's avonds netjes opgeborgen en goed geordend! Groetjes Senna
Hihi wij vinden die trofast kasten echt te lelijk voor de woonkamer. Sorry! Daarom staan ze in de gang onder de trap. Tafel erbij, lampje erbij en bovendien ook nog ruimte voor at groter speelgoed en nog 3 curvers Eerst stond het in curvers in de kamer achter de deur... Maar het leek wel alsof het steeds om de hoek van de deur kroop als je even niet keek. En onze kamer/keukendeur staat altijd open dus nu heeft ze lekker dr eigen hoekje onder de trap.
Wij hebben deze van de jysk: http://resources.jysk.com/getimage/web.medium/3833703/WEB/1001 Ideaal! Zeer grote ruime Canvas bakken, en ziet er strak/opgeruimd uit Trofast van Ikea vind ik niet mooi en meer iets voor op een KDV/psz ook worden die bakken zo snel "goor"
Trofast staat bij ons in de keuken voor in de woonkamer vind ik ze niet geschikt (lees: mooi ) En dat die bakken goor worden heb ik geen last van ik was ze regelmatig af.
ik heb trouwens zo'n kleintje met 4 vakken...en dan onder 2 stoffen bakken, en boven zn boekjes enz...ik vind het heel leuk staan hahahaha staat vaak een mooie vaas op of en grote tajine ter decoratie... En die bakken kosten maar 3 euro, dus die vervang ik gewoon
hier staan rieten manden in de woonkamer. De rest zit gewoon in de ladekast die er al stond. Ze lijken hier een beetje op; Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.villa-uk.nl/afbeeldingen/TN_c94d1282597430974b3b1577d4e5574b.jpg
Wij hebben ook zo'n Trofast. Idd niet de meest mooie kast, maar ik vind m prima voldoen. Ik heb nog nooit een écht mooie opbergkast voor speelgoed gezien en zó lelijk vind ik de Trofast nou ook weer niet .