alles heb ik er al doorgegooid,elke keer weer met een ander ingredient maar hij word net niet zoals in het restaurant. wie helpt me aan het geheime ingredient??
ik gooi erin: gehakt spek bleekselderij uien knoflook wortels oregano 2 blikken gepelde tomaten zout peper basilicum vandaag heb ik wat sambal erdoor gegooid maar t is m net niet zeg maar!
zou dat het nou zijn?? oh ik ga het meteen proberen,had een hele pan vol dus ga er s even mee aan de slag. hartstikke bedankt!
wat ik er altijd in gooi is; *Gehakt rul gebakken. *Verse knoflook * Verse basilicum *Oregano ook vers *Beetje peper *Beetje zout *Ketchup, klein dotje. *Verse tomaatjes, pomidore's zijn heel lekker ervoor.. zijn wat anders van structuur en smaak. even de tomaatjes koken laten de velletjes los. Groente naar smaak, ik gooi er namelijk nooit geen andere groentes erdoor heen.. maar zo maak ik mijn pasta saus en moet zeggen ik ben verslaafd aan italiaans en met name de Anti Pasti.. Hmmm parmazaan met parma ham..
heb er gister suiker en wijn door gedaan en moet zeggen dat het al aardig smaakt zoals het zou moeten. vriend gaat vanavond even proeven(is de kenner hier haha) en dan evt. nog een laurierblaadje erdoor! bedankt dames!! fijn weekend!
Bij mij is suiker ook onmisbaar bij de tomatensoep.. Even zo tussendoor! Hopelijk wordt je sausje goedgekeurd door de kenner Eet smakelijk