Hallo allemaal! Even onder een andere naam (voor de anonimiteit ), wilde ik deze link even plaatsen van een uitnodingsvideo voor de trouwerij van vrienden van ons (ik zit er zelf ook ergens in, dus extra leuk!) Het is weer eens heel wat anders dan een trouwkaart, en misschien leuk ter vermaak en/of inspiratie! Ontzettend leuk om te maken, en natuurlijk geschikt voor meer gelegenheden... Ben benieuwd wat jullie er van vinden?? YouTube - ‪VM The wedding party invitation!‬‏
Wat leuk!! Echt super gedaan! (Effe nieuwsgierig: waar komen die 4 oosterse dames vandaan? Het lijkt ook niet opgenomen in Nederland)
ontzettend leuk om jullie reacties te lezen! de enthousiaste, én de kritische de oosterse dames zijn van Japanse afkomst.. die beelden zijn dan ook in Tokyo geschoten, de rest gewoon in NL
raad maar (ik geloof dat ik dat maar geheim houd, anders blijft er weinig over van mijn geheime identiteit hihi)
Echt heeeeel erg leuk! Leuk idee zeg! (ben nu ook helemaal fan van het nummer) ik werd er bijna emotioneel van heerlijk al die blije mooie mensen! Deze clip hoort gewoon op tv!