Tankini, welke maat?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door blondi, 27 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Omdat ik vandaag uit m'n vel gescheurd ben, ben ik op zoek naar een tankini topje. Ik zwem namelijk en wil dit ook graag blijven doen maar met zo'n zebrahuid voel ik me dan niet zo op m'n gemak ;)

Nu zie ik erg veel leuke tankini's, ik wil liever geen positietankini kopen. Maar nu dacht ik zo, als ik de maat pak die bij mijn borsten past, hangt hij waarschijnlijk bij mijn buik te kort want alles kruipt natuurlijk omhoog.
    Maar als ik de maat pak die bij mijn buik past, is hij bij mijn borsten te groot?

2. angela87

angela87 Actief lid

13 mei 2011
    138
    0
    0
    thuis mama
    Deventer
    bij de hema en v&d kun je ook losse boven stukjes kopen koop dan gewoon een boven stukje dat je nu goed past en neem eventueel zelfs nog een maat groter je bent 31 weken dus je groeit de komen de tijd ook nog wel!

3. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    ik blijf maar groeien.... :)
    ben benieuwd hoe enorm die skippybal nog gaat worden haha

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik zou niet voor een gewone tankini gaan.. ik had nog een wat grotere liggen,die prima paste - alleen in het water kroop hij helemaal omhoog.
    Uiteindelijk heb ik een elastiek geregen in de zoom onderaan, waardoor hij dus wel onder m'n buik bleef hangen, maar vóór die tijd was het echt drama...
    Ik zou dus voor een badpak gaan.

Maar oke - ik zag bij v&d in de folder ook wel leuke tankini's inderdaad :)

5. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.811
    4.453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik denk dat je het gewoon ff in de winkel moet gaan passen. Ik heb een paar weken terug een bikini (gewoon, niet positie) gekocht en ik heb totaal andere maten nu dan voor de zwangerschap ;)

Denk dat de meeste zwangere vrouwen hebben dus ik denk niet dat we je zo advies over een maat kunnen geven. Mijn tip: ga naar een Livera of Honkemoller en laat je ff adviseren bij het uitzoeken en het passen. Ik greep net als altijd naar een topje met een ruime B, kleine C cup.. Alleen nader onderzoek bleek toch dat ik EEN PAAR maten groter moest hebben ;)

6. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Met de nadruk op een paar :D
    Dan ga ik maar eens even passen denk ik.

Een badpak heb ik nog nooit gehad maar misschien bevalt het me wel heel goed.. denk dat ik die ook maar gelijk pas.
    Maar dat zal dan toch wel een positiebadpak moeten zijn?

7. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Ik zie nu dat dit onderwerp een beetje op de verkeerde plek zit denk ik.. Hoort meer bij zwangerschap thuis.

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.843
    3.361
    113
    zwemjuf
    zuid-holland

waarschijnlijk zit dat wel het lekkerst nu -zeker voor die laatste maanden...

9. blondi

blondi Fanatiek lid

3 sep 2010
    3.796
    1
    0
    Brabant
    Nadeel vind ik dan weer dat die een stuk prijziger zijn. En omdat ik nog maar een maandje of 2 te gaan heb..
    Daarna zal ik verlopig toch niet gaan zwemmen.

Deel Deze Pagina