Heb even snel een vraag kom net uit het zh om mijn spullen op te pakken ga zo weer terug naar het zh moet opgenomen wordenomdat ik ben uitegdroogd. Maar ze hebben niet gekeken naar de kleine zal alles wel goed zijn ?
hey meis! nou ik neem aan dat je toch nog wel wat reserves hebt om de baby haar vochtgehalte op peil te houden hoor! en ik denk ook als dat het echt ernstige uitdroging was dat ze je niet meer hadden laten weggaan uit het ziekenhuis! veel sterkte!
Ik denk niet dat ik daar antwoord op kan geven.......zullen ze straks niet even kijken hoe het met je kleintje gaat? Anders moet je er gewoon om vragen hoor! Heel veel sterkte meis!
ze zullen je kindje straks controleren hoor ik ben 3 weken geleden met spoed opgenomen voor uitdrogen en na dat ik spullen gehaald had en oppas geregeld voor me zoon hebben ze een ctg en een echo gemaakt
Sterkte! Ik hoop dat je snel weer opknapt. Ze zullen ongetwijfeld wel naar je kleintje kijken, dat is minstens zo belangrijk als jezelf! Maar het zal wel meevallen, zo'n kleine is een prima "parasiet"! Die pakt wel wat ie nodig heeft... Knap snel weer op!
voor de meiden die zich afvragen hoe het nu is met tirtilisko, het gaat redelijk. met de kleine is alles goed!die springt lekker rond! met tirtilisko gaat het iets minder, haar urine was niet goed en ze ligt nu aan een infuus (wegens uitdroging), en ze houdt nog steeds niks binnen. ze heeft vandaag ook te horen gekregen dat ze nog niet naar huis mag. groetjes mounia (vriendin van tirtilisko)
Dank je wel! Ik was me al aan het afvragen hoe het met haar gaat... Ben blij dat het met de kleine goed gaat! En ik hoop dat het met haar ook goed gaat! Hou je ons af en toe op de hoogte
Ik was een week in het zh met uitdroging toen ik in de 7e week zat. Beter om goed daar op krachten te komen!
mag ik vragen hoe je zomaar kan uitdrogen. als je genoeg drinkt kan je toch niet zomaar uitdrogen. ik wens haar heel veel strekte. en hoop dat het gauw beter gaat met haar en de kleine.
als je alles uitspuugd ben je heel erg snel uitgedroogd heeft heel veel met je zwangerschap te maken. komt erg veel voor sterkte in elk geval en dat je maar snel mag opknappen!
ta balen dat de ketonen nog steeds in haar urine zitten niet goed zijn wens haar maar beterschap van me wel erg fijn dat de kleine baby het goed
hey meiden, het komt idd door al dat overgeven. ze was vandaag heel even snel op internet dus mischien hebben jullie al iets over haar kunnen lezen ( ? ) ik zal haar doorgeven dat ze even naar deze topic moet kijken natasja ik zal t doorgeven, en de andere meiden bedankt!ik zal het allemaal aan dr laten lezen. het laatste nieuws: ze is van t infuus af,en als ze wat beter eet/drinkt mag ze mischien zondag alweer naar huis. groetjes mounia
Veel beterschap toegewenst! Gelukkig gaat het met de kleine allemaal goed. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt Tirtilisko. Liefs Vanilia
Meiden ik ben eindelijk weer thuis alleen ben erg moe dus zal morgen vertellen hope het is gegaan. Allemaal heel egrg bedankt voor het meeleven heel lief van jullie.