Een maand later uitgerekend

Discussion in 'Zwangerschap' started by , Jul 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

hOi ik ben Chantal en in verwachting van de 2de ik heb vandaag (16 Juli) een echo gehad en zou morgen 9 weken moeten zijn alleen blijk ik nog maar 5 weken te zijn dus dat wilde zeggen dat ik 1 week zwanger moest zijn met de positieve thuis test en dat klopt dus al niet heeft iemand dit ook gehad? Ik heb op 19 Juni een positieve test gehad en was toen anderhalve week overtijd.

2. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Meis ik hoop hier dat ze wat antwoord hebben op je vraag

3. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nog nooit gehoord.. maar zei de echoscopiste dan niet dat t vruchtje misschien gestopt was met groeien?

4. Niet meer actief

Het vruchtje was wel te zien heb de echo mee gekregen alleen klopt er niks van ze heb het vruchtzakje ook opgemeten :(

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Wanneer moet je weer terug komen en wanneer heb je getest?

6. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik test ook bij 2 weken zwangerschap al positief. Mijn vk zei ook al dat het tegenwoordig zo snel zichtbaar is door de vernieuwde testen dus misschien is dat bij jou ook wel...

7. 078mama

078mama Niet meer actief

p.s. daarna is het wel iets bijgesteld...

8. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    2 weken zwangerschap? Dus eigenlijk op je NOD, maar dan nog niet de 2 weken die je cadeau krijgt er bij gerekend? Of snap ik hem gewoon niet! ;)

9. Niet meer actief

Ik moet nu 12 augustus weer terug en heb 19 Juni getest en die was positief en 2 dagen daarvoor was het een twijfel.

10. Yoyo

Yoyo Lid

Dec 10, 2007
    69
    0
    0
    Hey, hier een beetje hetzelfde. Ging voor de 12weken-echo en toen zijn we teruggezet naar 10weken.

Volgens mij klopt dat ook niet, want je kan toch pas 2 weken na de bevruchting testen? Ik denk dus nog steeds dat ik al wat verder ben, hihi, maar we zullen zien rond half september.

Volgens mij bij jou hetzelfde, alleen een maand terug is wel erg ver terug, vaag he?!

11. Niet meer actief

Ik zou eigelijk morgen 9 weken moeten zijn volgens de gyn ben ik nu 5 weken en op 19 juni heb ik een pos test gehad dus dan moet ik 1 week zwanger zijn geweest dat kan niet met een thuistest dan is het hcg hormoon te laag.

12. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    Maar bij haar is het zowat een maand terug gezet,en nog geen hart activiteit gezien

13. Niet meer actief

Ik was al een anderhalve week overtijd dus dan zou ik 3 weken en paar dagen zwanger zijn geweest ik hoop op 12 aug meer zekerheid te hebben.

14. Nadesy

Nadesy VIP lid

Jan 27, 2007
    15,934
    0
    0
    Deventer
    ik vind 12 augustus echt veel te ver weg

15. Niet meer actief

Ja ik snap het ook niet ik hoop 12 augustus meer zekerheid te hebben ik zit nu vol onzekerheid klopt het hartje wel is alles wel goed verder :(

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Zo, dan pas terug, want als je 19 juni al positief hebt getest, lijkt het me niet dat je 5 weken zwanger bent! :confused:

17. Lola1982

Lola1982 VIP lid

Jul 16, 2007
    18,000
    1,841
    113
    Ik zou er op staand volgende week of over ander halve terug te komen, want als je daadwerkelijk 5 weken zwanger zou zijn, dan zou er volgende of over ander halve week wel hart actie te zien moeten zijn!

18. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    Als je nu 5 weken bent volgens de vk en je hebt op 19 juni positief getest dan denk ik eerlijk gezegt slecht nieuws. Ik wil je niet bang maken, maar als je op 19 juni 1 week was, dan ben je volgens mij nog niet bevrucht. Dus dan had een positieve test ook niet gekund. Ik hoop echt voor je dat je de volgende echo goed nieuws krijgt, maar volgens mij klopt dit niet.

Liefs Sisqa

19. Noushka

Noushka Fanatiek lid

Feb 2, 2008
    1,601
    12
    38
    overijssel
    En zou ook inderdaad sneller een afspraak maken. Vond je vk het niet vreemd dan dat je op 19 juni een positieve test had?

20. Niet meer actief

Toen ik had getest was ik al anderhalve week overtijd dus kan nooit 5 weken zijn ben gewoon bang dat het hartje niet klopt en ik een miskraam heb want ik heb in anderhalve week tijd 3 keer bruinverlies gehad en zondag avond heb ik steken in mijn buik gehad vandaar dat ik eerder mocht komen want ik vertrouwde het al niet maar nu helemaal niet meer :cry: :cry:

Share This Page