Hoi, dit hoort niet in de lounge maar moet echt snel weten hoe of wat. Ik heb net een difrax fles gehaald voor mijn 10 dagen oude dochter omdat zij al 2 dagen slecht drinkt. We hebben het advies gekregen om dan de difrax fles te proberen. Mijn vraag is kan deze in de avent sterillisator? Ze kunnen er namelijk niet rechtop in staan?!
Heb je de elektrische of de magnetron sterelisator... De elektrische kan een rekje tussenuit. De magnetron kun je hem gewoon neerleggen met de bodem eruit! Succes!
ik heb de magnetronsterillisator. Wat een gedoe, hoop dat dit gaat helpen anders moeten we op advies van de verloskundige naar de 1e hulp
Ik heb die ook, difrax s fles, en leg hem gewoon in die sterralisator van avent. Ik haal hem wel helemaal uit elkaar, met bodem eraf ook
je kan hem snel uit elkaar halen en even uitkoken in een pannetje water... net zo snel en makkelijk succes lfs Hellen
Ik zou het even in een pannetje water doen. Weet je zeker dat alles goed schoon is en duurt niet veel langer...
Gewoon in een pannetje. Maar uitkoken hoeft niet meer. Gewoon huishoudelijk afwassen, of in de vaatwasser.
Ik meende dat het advies is dat je alleen bij eerste gebruik moet uitkoken en daarna in vaatwasser, toch??
hey, bedankt voor de reacties! we hebben m in de avent sterilisator uitgekookt en het zag er goed uit. De kleine heeft ook al wat gedronken, dus hopen dat ze zo doorgaat. Bedankt allemaal! groetjes, Chantal
ze heeft 's avonds 2 x 80 gedronken en vannacht in ene 110 cc. Net wel weer 65, maar gisteren is ze gelukkig op een halve liter uitgekomen en dat is wat ze minimaal moet hebben. Verder is ze wat minder suf en plast ze goed! Het ziet er goed uit. Kijken wat ze straks drinkt. oh ja, het leek erop dat die spenen van de aventflessen het niet meer deden. Als je eraan zuigt dan komt er niets uit. Misschien dat ze er ontzettend moe van werd. Erg raar want het zijn nieuwe spenen
Ik had voor mijn 2 jongens ook Avent flessen gekocht maar op de kinderafdeling in het ziekenhuis waar ze lagen werd al gezegd dat ze er waarschijnlijk niet van zouden gaan drinken omdat de spenen wat stugger zouden zijn... En inderdaad mn mannen kregen bijna niets uit de spenen! Nu zijn we overgeschakeld op difrax en de flessen gaan leeg dus er zit toch iets in die speen...
heb je al in het bovenste tuitje gekepen.. vaak zitten ze nog zo goed als dicht als ze nieuw zijn en door te krijpen open je het spleetje.. Maar inderdaad difrax spenen gebruiken wij ook nog steeds, maar wel op avent flessen, want ik kan echt niet worden met dat gekke ventiel van de difrax. De brede difrax spenen passen heel goed op de avent flessen.