omdat het al weg trekt? Daarbij ligt ie *even plat gezegd* niet dood te gaan, ik ga niet voor elk wissewasje bellen. Dat vind ik onzin. Misschien dat iemand het hier herkent....vandaar...
waarom kom je dan zo paniekrig over en zet je er heel groot spoed bij , zijn we behulpzaam geef je o'n gekke reactie !
@angel Urtecaria/galbulten worden ook wel brandnetelbulten genoemd en zien er exact hetzelfde uit als brandnetelbulten Ze zijn wit, en vaak rood omrand, maar dat hoéft niet Google maar eens op urtecaria witte bulten, dan lees je dat het vaak ook alleen witte bulten zijn zonder rood
ik zie alleen maar met rode randen etc joh? Maar dat hoeft dus niet oke... Dus dan kan hij dat van de stress gekregen hebben joh? Want hij was wel heeeel erg over de zeik haha
nou ja wat marjon zegt, dikke vette letters spoed en ik elke post staan 13 vraagtekens, ondanks dat het nu wegtrekt kan je gerust bellen om te vragen wat het is hoor en of je nog andere symptomen kan verwachten what so ever.. mij lijkt het gewoon slimmer om die vraagtekens bij een arts neer te leggen inplaats van op zp
k heb linkje neer gezet maar wordt denk niet zien ofzo... zal nog es wat zeggen (sarcasmepoppetjemistnog)
dan moet je de titel van je topic en die post waar ik op wees eens onder elkaar neerzetten , kijkt denk ik een beetje raar !! Maar goed belangrijkste is dat de uitslag weg is !
Wat kan iedereen weer lekker zeiken joh, wat zijn we weer eensgezind. Ze stelt gewoon een vraag so what, zodra hij blauw aanloop belt ze heus wel de dokter ipv hier raad te vragen.
alles is zowat, op 2 bultjes na. Zou het dan toch stress geweest zijn en verdwijnt dat zo snel weer dan?
Jemig mina zeg wat kunnen mensen zeuren zeg. mag een vraag stellen hier ook al niet meer :S Ts wat vaag. misschien idd dan stress reactie.. wel gelukkig dat het nu bijna helemaal weg is
ik vind het ook heel vreemd, hij is vaker hysterisch en dan zie ik ook niets, envnu ineens wel...vreemd manneke ist ook