SPOED! uitslag bij kind v 3 jr dat lijkt op brandneteluitslag

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Angel78, 9 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimelmuis

Kruimelmuis Bekend lid

4 jun 2011
    672
    28
    28
    Vrouw
    Moeder. Student social work (AD)
    Emmen
    Ik ben t er niet mee eens dat t erg is om t hier te posten &zou waarschijnlijk zelf ook gestressder overkomen dan bedoeld dus dat ff dr bij gezegd..

Misschien even een foto van de laatste bultjes maken?
    Kan je iig met 'bewijs' naar de ha maandag..
    Gewoon n suggestie :)

2. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Ook ik dacht meteen aan netelroos. Het komt ergens op en verdwijnt weer na een poosje, dan komt het vaak weer ergens anders op en verdwijnt dan weer. Dit is een allergische reactie op iets (daar kom je bijna nooit achter). Vrij onschuldig maar wel fijn als een arts dit zou kunnen bevestigen. Mijn dochter heeft het een keer gehad, het duurde een dag. Ze had veel last van jeuk en het was een beetje pijnlijk. Beterschap.

3. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Mijn zoontje heeft sinds enkele dagen hetzelfde, hij is oveigens 2.5 jaar. Ik heb allereerst hem eens goed bad gedaan, het zat in zijn nek dus daar goed ingesmeerd met bepanthem, bedje voor de zekerheid nog eens verschoond en vanmorgen was het al een stuk minder. Het jeukte ook. Ik denk dat hij teveel gezweet heeft en dat het daardoor is gekomen. Hij krabt er al niet meer aan.

4. Bibiche79

Bibiche79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    1.364
    0
    0
    Mijn dochter had dat ook bij koorts en dat was urticaria/netelroos.

Haar lichaam reageerde zo op koorts/warmte. En nu heeft ze er geen last meer van ook niet met koorts.

Ze had het soms zo erg dat haar oogleden helemaal dik werden en dat ze amper zag en toen zijn we wel gelijk naar ha gegaan omdat ik bang was voor dichtdrukken van luchtpijp. En toen pilletjes gekregen.

Maar nu gelukkig nooit meer last van.

5. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Tis toch vreemd dat het er maar een half uurtje gezeten heeft??
    het kwam met een noodgang opzetten en ook zo weer weg??

6. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Mijn dochtertje heeft dit een tijd geleden ook 2x gehad en zo snel als het op kwam zo snel was het ook weer weg.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.288
    2.984
    113
    Verplaatst naar peuter & Kleuter.

8. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

mijn zoontje had het vorige week, hij had overal rode plekken, dikke ogen dikke oren ik schrok me dood. het was een allergische reactie op iets maar we weten niet wat..hij had niks "nieuws"gegeten. de kinderarts zei dat het galbulten waren. zijn na 2 dagen ook weer helemaal weggegaan

9. Angel78

Angel78 VIP lid

18 jul 2011
    5.883
    1
    0
    administratief medewerkster
    Overijssel
    Vreemd toch?

Snoopy, weet jij nu al wat het was of is er verder geen onderzoek gedaan?

Deel Deze Pagina