De halfwaardetijd van ab is extreem kort. Wel heeft het je darmflora aangetast. Heb je wel goed probiotica geslikt?
Nee geen probiotica meer geslikt. Ben nu 3 dagen verder dus vandaar dat ik me afvroeg of ik al opgelucht adem kan halen of niet. Heb verder gelukkig geen last gehad van diarree of zoiets.
Ja natuurlijk. Ik heb vier dagen met een enorme wang en flinke bloeduitstorting gelopen en ben er goed ziek van geweest. Heb niemand die het voor me kon halen dus ben die eerste dagen ook niet buiten geweest, daarna leek het me nog weinig zin hebben aangezien ik al bijna klaar was met de kuur.
Iemand nog een antwoord of ik nu opgelucht adem kan halen? Ben vandaag precies een week gestopt met de antibiotica.
Als je een sterk immuunsysteem en dus een goede darmflora van jezelf had, dan is de kans minder groot dat de candida de overhand neemt. Sowieso heeft de ab je darmflora aangetast. Je kan al een schimmelinfectie hebben die zich nog niet uit, maar pas over een half jaar. Wat je nu moet doen is: probiotica slikken, geen geraffineerde suiker consumeren en gezond eten en goed slapen.
Nee geen last maar hoopte dat ik er nu geen last meer van kon krijgen (als gevolg van de ab). Helaas zit goed slapen er al jaren niet in, gezond eten doe ik mijn best maar snoep daarnaast wel graag. Dus voorlopig even niet doen?