hoi in een pretpark heb je natuurlijk allerlei soorten attracties. Spreekt voor zich dat ik niet in een achtbaan ofzo ga....maar zoiets als draaiende theekopjes of een carroussel, mag dat wel eigenlijk? waar mag je allemaal gewoon nog in?
Een draaimolen mag natuurlijk wel, en die theekopjes weet ik niet. Ligt eraan hoe hard ze gaan. Maar meestal staat er aan het begin van een atractie wel of het geschikt is voor zwangeren of niet.
Volgens mij staat bij de ingang van een attractie wel een bord met mededelingen. Hier staat meestal wel op welke mensen niet er in mogen, zoals: - lengte; - hartpatiënten; - mensen met lichamelijke klachten (zoals rug e.d.); - zwangere vrouwen; - etc. En anders vraag je het aan de medewerkers. Succes. Suusje
simpele niet adrenaline verhogende dingen (achtbaan etc.) kun je beter laten voor wat ze zijn, maar van die simpele dingen als draaiende theekopjes of carrousel kunnen geen kwaad, en bij gevaarlijke dingen staan idd meestal wel borden ofzo, als jezelf twijfeld of je wel of niet ergens in zou mogen zou ik gezien dat je al 32 wkn. zw. bent kiezen voor het zekere en je beurt dit keer voorbij laten gaan. veel plezier
ja idd....dat dacht ik ook al... ik kijk het wel even aan. We gaan ook echt naar een kinderpretpark en niet zoiets als walibi ofzo met extreem spannende dingen ( vind ik normaal wel erg leuk hoor haha )