Wat een vreselijke dagen (wachtweken na terugplaatsing)

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Snoopy1983, Apr 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Las altijd al dat de wachtweken zo zwaar waren en nu ik er middenin zit kan ik het helemaal begrijpen. Lichamelijk is het allemaal super meegevallen maar dit is vele malen erger. Vorige week hadden we het druk en was er toch een soort spanning want we hadden tenslotte een embryootje teruggeplaatst gekregen. En nu 8 dagen na terugplaatsing voel ik me verschrikkelijk, de dagen kruipen voorbij en ben heel erg bang voor de komende dagen. Of eigenlijk morgen want volgens mij zit mijn menstruatie er gewoon aan te komen. Ik heb alles wat ik ook heb in een normale cyclus. Vannacht werd ik wakker van kramp in mn onderbuik en dacht echt dat het voorbij was:( Officieel mag ik pas over 5 dagen testen maar volgens mij is dat niet nodig. Bah wat voel ik me rot. Geen idee wat ik met dit topic wil bereiken ik denk gewoon even van me afschrijven:)

2. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    De wachtweken zijn inderdaad killing. De eerste week vond ik vaak wel gaan. Dan weet je dat nog lang moet wachten, zet je het van je af en zoek je afleiding. De tweede week begin je steeds zenuwachtiger te worden, let je op alle kwaaltjes en kruipt de tijd.

Heel veel sterkte & hopelijk kom je toch met goed nieuws.

3. Elize84

Elize84 Bekend lid

Dec 2, 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Ja inderdaad...vreselijk is het. Aan de ene kant wil je niet teveel dingen plannen zodat je alleen kunt zijn mocht het misgaan, aan de andere kant is het beter om maar zoveel mogelijk te ondernemen als afleiding. Zo dacht ik er tenminste over.
    Bij mij is het helaas mislukt, maar ik ben desondanks wel opgelucht dat de wachtweken voorbij zijn...
    Hoop dat jij een betere uitslag hebt!
    Oh en als ik je iets aan mag raden..test niet eerder. Ik deed dit de 1e keer wel en voelde me dubbel ellendig: de test was negatief, maar ik had nog wel hoop dat het nog positief werd... Eigenlijk had ik er dus niks aan... Maarja iedereen ervaart dit anders!

4. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ja jullie omschrijven idd precies hoe ik me voel:( Voor mn gevoel breekt het morgen of vrijdag door (heb echt exact hetzelfde als ik in een normale cyclus ook heb) en moet beide dagen werken waarvan 1 dag nog eens EHBO. Aan de ene kant afleiding maar volgens mij blijf ik liever in mn bed liggen:(

@Elize84, ja dat eerder testen gaan we idd maar niet doen precies om de reden die jij geeft.

Share This Page