vraagje...?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Evi21, 10 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    Hoj,

    Misschien heel stomme vraag, maar het spookt steeds door mijn hoofd! ik ben aan de pil! ben vorige maand ziek geweest (buikgriep, diarree) en heb nu een week voordat ik ongesteld moet worden onwijze buikkrampen (lijken op die van de ongesteldheid) en heb heel licht bloedverlies. Normaal gesproken gaan de krampen weg als ik een paracetamol neem maar nu dus niet! Ook heb ik meer last van mijn onderrug.... zou ik zwanger kunnen zijn?...
    :oops:

    Evi
     
  2. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    je zult niet de eerste zijn die zo zwanger is geraakt dus het kan wel hoor. een week voor je ongesteld moet worden heb je normaal een innesteling en hier kan wat bloedverlies en buikkrampen bij voorkomen. als ik jou was zou ik wachten tot of je menstuatie uitblijft of als deze heel anders is dan normaal zou ik een testje wagen. hier is het nu nog te vroeg voor dus neimand kan je zeggen of je zwanger bent ja of nee. het kan maar het kan ook gewoon een doorbraakbloeding zijn omdat de pil minder goed heeft gewerkt omdat je ziek bent geweest dit kan je lichaam goed in de war brengen.
     
  3. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    misschien is het handig na je stopweek sowieso een testje te doen, omdat je als je aan de pil bent en zwanger je gewoon ongi kunt worden. (volgens mij ha)
    je kunt dan testen na je stopweek, dan pas ben je overtijd.

    succes!
     
  4. Marieke1983

    Marieke1983 Niet meer actief

    misschien is het handig na je stopweek sowieso een testje te doen, omdat je als je aan de pil bent en zwanger je gewoon ongi kunt worden. (volgens mijn ha)
    je kunt dan testen na je stopweek, dan pas ben je overtijd.

    succes!
     
  5. sizzel

    sizzel VIP lid

    26 mrt 2007
    9.547
    0
    0
    Ik zou ook een testje doen na je stopweek! de pil is nou eenmaal onbetrouwbaar als je diarree hebt gehad, of bijv hebt moeten overgeven! Je weet het dan in ieder geval zeker!
     
  6. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    oke bedankt voor jullie snelle reacties! hihi...
    wacht dus nog maar ff af!...
     
  7. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    okee maar als ik dus maandag wel ongesteld word... moet ik dan ook testen.. ik hoor namelijk wel eens dat wanneer je aan de pil bent je gewoon ongi kunt blijven ookal ben je zwanger.
    En wanneer kan ik dan testen.. na mijn stopweek ben ik namelijk op vakantie en wou mijn vriend dit eigenlijk nog niet zeggen... (pas als ik het zeker weet)

    liefss
     
  8. Evi21

    Evi21 Actief lid

    5 jul 2007
    160
    0
    0
    Ik heb vandaag toch maar ff voor de zkerheid getest... en ben niet zwanger... aan de ene kant ben ik opgelucht.. aan de andere kant had ik het stiekem ook wel leuk gevonden om wel zwanger te zijn!... Ik wens jullie allemaal nog heel veel succes met jullie zwangerschappen!.. als ik zover ben meld ik me hier wel weer ;)

    Liefs xxx
     

Deel Deze Pagina