Spannend om weer naar buiten te gaan na besmetting

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door Mien30, 16 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Vage titel maar kreeg het niet anders omschreven.
    Wij zitten sinds vorige week donderdag binnen en zijn afgelopen weekend positief getest. We mogen, als we helemaal klachten vrij zijn, vanaf vrijdag weer "naar buiten". Ik had het er net met mijn partner over en we vinden het beiden toch wel spannend. Is dit herkenbaar?

2. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.992
    6.742
    113
    zuid-holland zuid
    Ja heel herkenbaar! Ik vond het ook doodeng. Wij zijn begonnen met een paar wandelingen, om weer een beetje conditie op te bouwen ook.
    Ik ben nog zeker een week bij mijn kwetsbare vader uit de buurt gebleven, gewoon voor de zekerheid. Verder werken we allebei thuis, maar ik vond het ook moeilijk om de kinderen weer naar school te laten gaan, ik was zo bang dat ze toch nog ziek zouden worden. Ik ben alleen wel heel blij dat ik ze wel naar school heb laten gaan, want nu zitten we ook weer thuis... ze hebben nu nog net 2 weken school meegepikt.

3. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Ik heb precies hetzelfde....ik mag vanaf morgen weer naar buiten maar blijf voor de zekerheid ook nog ff binnen. Het scheelt dat alles toch dicht is :roflmao:. Rest van het gezin zit overigens nog in quarantaine de komende dagen en ik ben ook nog niet fit dus dat maakt het wel makkelijker.

4. Malbec

Malbec VIP lid

5 apr 2020
    5.755
    7.854
    113
    Vrouw
    Ja! Morgen mag zoon uit quarantaine, maar vind het erg spannend of ik toch geen klachten over het hoofd heb gezien oid bij hem.

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar en gelukkig hadden wij nog een week herfstvakantie na onze quarantaine voor de school weer begon. In deze week hebben we alleen buiten dingen gedaan en voordat ik naar de supermarkt ging waste en ontsmette ik mijn handen extra goed uit angst iemand te besmetten.

6. Mien30

Mien30 Fanatiek lid

6 jul 2015
    1.714
    468
    83
    Vrouw
    Nog een licht kuchje maar vandaag toch even buiten geweest. Wat was dat fijn!!
    Hoop dat dat kuchje snel verdwijnt want ik wil mijn ouders zien en boodschappen doen!

7. ikkie97

ikkie97 VIP lid

7 mei 2011
    10.914
    3.937
    113
    Ja herkenbaar! Vandaag dag 7 van mijn quarantaine en nog steeds een kuchje en een hoofdpijntje. Waarvan ik weet dat die eerder verdwijnt als ik een flink blok om zou lopen ipv duf binnen zitten. Dus dat ga ik morgenochtend echt doen . In mijn eentje, door de middle of nowhere. Supermarkt en ouders sla ik echt nog wel even over.
    En dan beginnen de 10 dagen voor de kids nog. Die twee stuiterballen die echt springlevend zijn. Hoe compleet wil je de onzin maken, maar toe maar. Gelukkig is het vakantie en is alles toch dicht.

8. Pluis79

Pluis79 Actief lid

23 dec 2014
    377
    40
    28
    NULL
    NULL

We zitten in dezelde telling zit ook op dag 7, vandaag even lekker in de tuin opgeruimd krijg je meteen energie van en nu dadelijk aftellen die tien dagen voor de kids

Deel Deze Pagina