Kerstpakket ''wat heb jij gekregen''

Discussion in 'De lounge' started by Rose1982, Dec 15, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Ben benieuwd wat jullie voor een kerstpakket hebben gekregen :D

Ik heb een boekje met artikelen erin en daar kan ik voor 9000 punten wat uitzoeken. Er staat alleen zoveel in dat ik niet kan kiezen ;)

2. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

Nov 28, 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij krijgen al een paar jaar geen kerstpakket, maar een nieuwjaarsgeschenk.
    Nu zijn we alleen overgenomen wat afgelopen oktober geformaliseerd is, ben benieuwd of dat betekent dat we weer een kerstpakket krijgen :)

Is toch leuker hoor, met kerst een cadeautje en het maakt helemaal niet uit wat, 't gaat om het idee.

3. Desert

Desert Fanatiek lid

Jul 18, 2008
    3,216
    0
    0
    Wij hadden dat ook, we hebben een spel gekozen en de rest aan kika en clinic clowns gestort

4. Yummy

Yummy Fanatiek lid

Jan 7, 2011
    4,571
    8
    38
    Brabant
    Ik heb een cadeaukaart gekregen voor een site waar ik dan kan inloggen en iets uit kan kiezen.

Ik heb gekozen:

- 2 Rituals sets, 1 voor vriend en 1 voor mij.
    - Een jaar abonnement op de Mama

:D

En dat als afstuderende student, niet slecht toch? ;)

5. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Bij ons was het kerstpakket afgeschafd maar na een hoop commentaar krijgen we nu toch weer iets. Het is niet veel maar goed we krijgen tenminste iets. Dit jaar een behoorlijk grote doos merci chocolade.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Ik vermoed dat we weer vvv bonnen krijgen ( leuk bedrag) en een gepersonaliseerde kerstkaart.

7. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,159
    8,136
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    geen idee, krijg het vanavond.

8. MarjanDS

MarjanDS Actief lid

Nov 28, 2011
    442
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook leuk hoor, mag je lekker zelf kiezen. Wat een uitdaging haha
    En toch zijn er mensen die zelfs daar niet tevreden mee zijn :(

9. Saja87

Saja87 Niet meer actief

10. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,270
    6,801
    113
    Het eerste pakket : wijn

We verwachten nog 1

11. popje

popje VIP lid

Jul 20, 2006
    7,339
    269
    83
    NH
    Hier nog niks gehad. we krijgen wel, 22 dec ophalen maar ja dan kan ik niet....

12. Napoleon

Napoleon VIP lid

Jan 19, 2009
    11,632
    0
    0
    Docente
    Ik krijg geen kerstpakket want ik heb nu even geen werk (en zwangerschapsverlof)
    vorig jaar kregen wij alleen een stomme kalender met quotes van mensen uit onderwijsland... De meeste collega's gooiden die in de prullenbak en er was zelfs een collega die er leerlingen vliegtuigjes van liet vouwen... Ok, hij heeft hier netjes een paar maand op de wc gelegen, totdat dochterlief hem in zn geheel in de wcpot had gestopt... maar toch hè...

ik vind een kerstpakket ook een blijk van waardering voor je werknemers en vorig jaar had ik echt zo iets van, tss we werken ons hier echt heel erg uit de naad en ook nog extra en dan krijg je een kalender die ze op andere scholen er bij het kerstpakket bijkregen...

Mijn man (ook docent) kreeg vorig jaar zo'n cadeaukaart, daar hebben we toen een half jaar de Donald Duck van uitgezocht, zo had iedereen hier thuis daar wat aan.

13. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Mijn vriend kwam deze week thuis met een kerstpakket met een Italiaans thema, met allerlei lekkers zoals pasta+saus, koekjes chocolaatje etc, etc en met 4 grote pastaborden erin!

Erg leuk vind ik het om zo'n kerstpakket te krijgen.

14. Vlinder 85

Vlinder 85 Bekend lid

May 10, 2011
    811
    0
    16
    Brabant!
    Hier ook niks...
    Ik heb vanaf januari namelijk een nieuwe baan.
    En op dit moment ff huismama.

15. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Dat snap ik niet dat er zulke mensen zijn.
    Ik vind het juist leuk dat je wat krijgt als waardering voor het (harde) werken :p

16. puna

puna Bekend lid

Feb 23, 2011
    517
    0
    0
    werkzoekende
    Krimpen
    niks, bedrijf waar mn man gaat afstuderen heeft een knuffel aap gegeven met een adoptiecertificaat.

17. Miron

Miron Fanatiek lid

Feb 6, 2009
    2,349
    106
    63
    Hier ook een kaart met inlogcode zodat ik op een website zelf mijn kadootje kan uitzoeken.
    Vind ik hartstikke leuk.

Manlief krijgt volgens mij niets.

18. Babbs

Babbs Niet meer actief

200 euro bruto en we konden kiezen tussen een alcoholisch pakket (meestal is dat wijn en of champagne) of een donatie aan een goed doel. Ik heb voor een donatie aan Kika gekozen.

19. Darlagirl

Darlagirl Niet meer actief

nog geen idee, ik zit maandag pas weer op mijn eigen locatie, weet wel dat het deze week binnen komt maar ben benieuwd ..

van mijn man krijgen we altijd een boekje waar je kado's uit kan kiezen, vorig jaar hebben we er vuurwerk mee gekocht, hoop dat we dat nu weer krijgen dan scheelt ons dat weer wat geld, vind vuurwerk namelijk erg duur.

20. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

weer niets...

vorig jaar heb ik niets gekregen omdat ik toen in mijn verlof zat..

en nu krijg ik denk ik ook weer niets.. mijn baas heeft mijn een ander kerstcadeautje gegeven.. ontslag na 6 jaar..

Share This Page