Ik kom er net achter dat we per ongeluk Nutrilon 2 in huis hebben gehaald ipv 1 Stom Stom Stom. Ik neem aan dat het niet veel kwaad kan, maar voor de zekerheid..... kan ik haar nu en morgenochtend een flesje met Nutrilon 2 geven? Normaal krijgt ze 150/5, moet ik het gewoon hetzelfde klaar maken of is nr. 2 dikker ofzo? Alvast bedankt!
Nummer 2 is geloof ik voedzamer dan nummer 1. Bij nummer 1 gaf ik altijd 210 + 7 en bij nummer 2 moest is terug naar 180 + 6. Het is niet dikker dan nummer 1 Heb je niet meer genoeg voor een ochtendfles te maken? Het is toch ook zonde om een pak nummer 2 los te maken voor 1 flesje en het vervolgens weg te moeten gooien. Of misschien een idee om naar een avondapotheek te gaan die los is. (meestal zit er bij een huisartsenpost ook een apotheek waar je zo terecht kunt) De meeste apotheken verkopen ook babyvoeding. Misschien kun je op die manier nog aan voeding komen. Liefs Hummel.
Bedankt voor je snelle reactie! Ik heb om 19:00 uur het oude pak opgemaakt.... Ik maak net het nieuwe open en denk he een ander kleur schepje en toen zag ik dus dat het 2 was ipv 1 Ik kon op het pak niet echt een groot verschil tussen 1 en 2 ontdekken, dus ik zal haar nu een flesje 2 moeten geven.... Morgenochtend maar snel naar de supermarkt voordat ze wakker wordt. Pfff ik wordt soms zooooo moe van mezelf
Ik zou haar nu gewoon deze ene keer een flesje nr 2 geven, en dan gewoon 150/5 klaar maken, en kijk maar wat ze ervan lust. Morgen ochtend idd maar snel naar de winkel, zou meer dan 2-3 flesjes nr.2 nu nog niet geven. Geen kennissen met baby's met nr.1 melk in de buurt toevallig anders?
Helaas niet, ze drinkt ook nog eens hypo allergeen. Geef haar nu wel nr. 2 en zorg dan dat ik om 8:00 bij de supermarkt ben. Ze was vandaag voor het erst bij het kdv, dus ik verwacht dat ze morgen even lekker uitslaapt. Bedankt voor de reacties!
Ik denk dat 1 flesje ook niet zo'n kwaad kan. Net zoals Hanneke zegt 150 + 5 en dan kijken wat ze op drinkt. Succes ermee! Liefs Hummel.