Hallo mijn zoontje van 8 maanden heeft gisteren kuur gehad voor oor ontsteking moet het 3x per dag nemen Heb nu net gegeven om 8 u dan rond 16 u weer naar weet niet of ik dan al thuis ben heb afspraak in ziekenhuis voor Hera onderzoek voor hem De kuuur moet in de koelkast bewaard worden Kan ik het dan afgepast meenemen in een spuitje al die tijd ? Ik ga rond 11u de deur uit Heb geen mogelijkheid tot koelen alhoewel buiten al koel is als ik het in de auto laat Iemand een tip of idee
Afgepast in een spuitje doen en dat in aluminiumfolie wikkelen, dan blijft het redelijk koel en kun je het 'm op de goeie tijd geven. Heb je mogelijkheid om het tussen 11 en 16 dan nog ergens gekoeld te bewaren?
Dat is ook een idee nou het is een beetje chaotische dag vandaag me kinderen hebben dus ineens studie middag waardoor ik in de knel kom met me afspraak die al tijd staat voor zijn gehoord belangrijk dus. En de school enstand ziekenhuis is 35 km. Dus me man zet mij af en gaat terug voor de kids en haalt mij dan op maar ondertussen zet hij de kids evenaf bij OMA anders zitten ze al die tijd in de auto te wachten heb afspraak om 12:45 en vaaak loopt uit en hij moet slapen voor onderzoek dat duurt vaak ook even. Mischien dat ik pas rond 15u mogelijkheid heb om het te koelen voor dat uurtje dan Wat gedoe zeg allemaal