Zoals de titel al zegt, gisteren weer naar huis moeten komen van de pijn. Ben geen kleinzerige maar als ik weer zo een krampen krijg, hou ik het niet uit. Zelf paracetamol 500gr helpt niet. Enkel die van 1gram. Zoo een ongesteldheidskrampen! Merkte dat het kindje bijna niet bewoog deze week, zo rustig dat het was. Ik sta er smorgens mee op met die hevige pijnen. :x Het kindje is wel nu weer superdruk. Zou het de baarmoeder kunnen zijn die zo een steken geeft dat het ineens een groeispurt krijgt? Het is geen bandenpijn maar echt vooral onderbuik... Nog iemand die hier zoveel last van heeft?
Vervelend meid! Herken het niet. Als het zo erg is zou ik wel even de vk bellen. Kan ze in ieder geval even kijken wat het kan zijn. Sterkte!
je mag eventueel meer paracetamol. ik heb ook al weken flink voorweeen en slik op advies van de arts 4x 2 paracetamol per dag en bij die 4x ook een buscopan. 2 dagen mag dit en dan 2 dagen weer niet.... voor mij werkt het redelijk ( op die 2 dagen niet komt mijn pijn terug)
Dat kan ik me voorstellen, maar lijkt me niet normaal bij 23 weken zwangerschap van ts. Sterkte met de laatste lootjes!
Ik vind het niet normaal zoveel pijn hoor meis, zou je verlos bellen om te vragen of ze je eens na kan kijken. Al is het puur om jezelf gerust te stellen..
Hoi, ik heb deze pijn ook. Echt niet om uit te staan. Gisteren naar de gyn geweest en ja, alles is toch in orde, bmh gemeten deze is nog 32 mm en mooi gesloten. Hij zei tegen mij dat het bij mij kwam door een zwakke bm en dan nu de kleine die goed groeit. Ik vind het ook heel eng allemaal en heb er niet zo'n vertouwen in. Hij zei ook dat een ondersteunende buikband misschien verlichting kon bieden. Ik ga dat eens proberen want zo hou ik het geen 17 weken vol. Ik zou het ook eens laten nakijken, beter te snel aan de bel trekken dan te laat. Veel sterkte!
Verloskundig bellen! Misschien wel iets anders in je buik waar je last van hebt dan je baarmoeder/baby? Vriendin van mij had dit ook en bleek een eierstok te zijn die kantelde door een cyste... Was niet ernstig en wil je niet bang maken, maar zou dus ook zoiets kunnen zijn..
Hoi Lenatje, Ik heb precies hetzelfde. Sinds 4 dagen constant die zeikerige steken in mijn buik. Ik twijfel ook heel erg wat ik moet doen, maar aan deze reacties te lezen toch maandag maar even de vk bellen. Ik ben toevallig ook 13 november uitgerekend.