vruchtwater?

Discussie in 'De bevalling' gestart door hummeltje2009, 28 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    al enige tijd verlies ik steeds wat vocht en nu is het ook weer vochtig. het is helemaal helder van kleur, en het ruikt niet naar urine ofzo. ik ben beetje verkouden, dus ruik het niet zo goed als het ergens naar moet ruiken, alleen urine merk ik nog wel. zou dit vruchtwater kunnen zijn? ik ben al een paar keer hiervoor bij de VK geweest, maar het was telkens afscheiding en heb ook een schimmelinfectie gehad twee weken terug.
    ik heb ook al 5 dagen lang hele harde buiken en van de week ook paar keer met flinke kramp. kwam steeds met golven en ook in mijn rug. het zet niet door en die harde buiken komen om de tien minuten en soms om de 6 of 7 minuten...

hoop dat iemand me heir antwoord kan geven, want ik wil niet voor elk dingetje de VK bellen, ook al zijn ze daarvoor,.... :S

2. Alita

Alita Niet meer actief

blaas op je vuist en check of er vloeistof uitkomt vang het eventueel op

3. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    dat heb ik dus net idd gedaan en er komt vloeistof uit... helder, beetje wittig en dun....

4. Veertje14

Veertje14 Actief lid

30 sep 2005
    392
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Spijkenisse
    Het klinkt als vruchtwater, zou voor de zekerheid de VK even bellen.:(
    Wie weet gaat het wel beginnen?

5. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    ik heb gebeld met de VK nu en zit nu met een boterhamzakje en moet het 2 uur laten zitten. dan kijken wat het precies is en bewaren want ze komt evt kijken.... het kan nl heel goed vruchtwater zijn zegt ze, morgen komt ze sowieso tenzij ik ineens begin nu, dan is het een ander verhaal... mss dat het dus vannacht wel gaat beginnen. Ik hoop het maar!

6. Alita

Alita Niet meer actief

is vruchtwater hoor!!!! succes alvast

7. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

spannend hoor suc6, wie weet ben je nu al wel aan het bevallen!

8. Alita

Alita Niet meer actief

en???!!!!!!

9. sjaantje85

sjaantje85 Fanatiek lid

4 sep 2008
    2.918
    0
    0
    dat de vk niet gelijk even komt?ik dacht van de week ook vruchtwater te verliezen maar ze kwam binnen een half uur kijken het was helaas urine.....maar bij jou klinkt het idd anders!!ben erg benieuwd hoor succes met je bevalling!!

10. hummeltje2009

hummeltje2009 Actief lid

5 jan 2009
    362
    0
    0
    haarlem
    helaas, de vk is geweest toen ik het nog een keer opgevangen had, dat was om half 9 dat ze er was... Uiteindelijk toch maar naar het zikenhuis omdat het te veel op vruchtwater leek, dus even onder de microscoop bekeken. Ook een half uur aan de ctg gelegen en weer een echo gehad om het vruchtwater te meten... ik had om de 10 minuten harde buiken die wel steeds wat heftiger werden, amar nog goed weg te zuchten. tijdens de echo moest ze stil liggen, maar draaien en bewegen wat ze deed! en tijdens de pretecho heeft ze zich niet laten zien, kleine draak!!!

maar helaas, het was geen vruchtwater, al zou dit wel het begin kunnen zijn... ik moet gewoon weer wachten (terwijl mijn geduld nu al op is) als het wel vruchtwater was en geen verder weeeen, zou ik ondag om 2 uur ingeleid worden... maar helaas!!! ze vind het nog veel te lekker in mijn buik!

dus al met al, de voorweeen die ik heb en het vochtverlies, is helemaal niks en nog steeds die voorbereiding.... (dit heb ik nu dus al ruim 2 weken...) hoelang laat je ons nog wachten kleine meid'?!?!?!

11. Alita

Alita Niet meer actief

aahhhhh erg he....

Leef met je mee meid en helaas kun je alleen maar wachten nu.... straks al s je kleintje er is ben je dit allemaal weer vergeten, eruit komen moet ze toch ooit!!!

succes!!!!!!!!!!

12. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ahh hummeltje,

dat is echt balen meid!!

ik duim voor je dat het gewoon alsnog snel begint!!

Deel Deze Pagina