heey meiden ik zit er echt even helemaal doorheen en moet ff spuien zoals vele miss wel weten heb ik met 32 week weeen remmers gehad en sindsdien bleef ik lopen met voorweeen nu mn verhaal waar ik zo van baal gisteravond hebben mn mannetje en ik na 2 maand eindelijk weer de liefde bedreven we durfde niet voor de 37ste week ivm weeen opwekken enz nou was ik vandaag met mn ma in de c1000 en ineens was mn broek doorweekt dacht hee!! loop ik nou in mn broek te plassen ik snel naar de wc daar en zag niks het had geen kleur niks dus dacht nou het zal dan wel eenmaal weer terug bij mijn ma thuis weer ineens mn broek nat en de bank ik naar de wc en zach weer niks alleen maar kleurloze nattigheid ik ruiken en rook zoettig raar luchje dus mijn ma zo heel nuchter van bel de vk maar meiss je verliest vruchtwater toen ging het belletje rinkelen dus ik gebeld en ze zou om 5 uur bij mijn eigen huis zijn dus ik naar huis en had al ineens telkens steken zeurende pijn bij mn schaambot meer niet af en toe harde buiken met gemene steken maar goed de vk kwam en zul je net zien verlies ik helemaal niks heb wel wat krampen dus zij zegt ja het kan komen dat het koppie verder is inegedaalt en de boel afsluit of ik heb een hoog scheurtje nu baal ik dus als een stekker want als ik voor half 12 morgen geen weeen krijg moet ik weer naar het zh en meiden ik ben nergens bang voor spinnen niet enz maar heb van kleins afaan een grote angs voor zhuizen heb daar een week gelegen en niet geslapen alleen maar bang en verdrietig wie is ook vruchtwater verloren en duurde het een tijd voordat de weeen kwamen? zit er echt doorheen pffff liefs ancie
Mijn vliezen braken onverwachts met 36 weken en 2 dagen. Dit was in de nacht van 4 op 5 februari, pas op 6 februari 's morgens begonnen bij mij de weeen.Probeer er niet teveel aan te denken dit kan het tegenhouden. Deed ik ook en na een nachtje rust begon de bevalling. Wat naar dat je zo bang bent voor ziekenhuizen, ik hou er ook niet van. Maar het is mij 100% meegevallen! Ik hoop dat het alsnog vanzelf begint en dat je niet naar het ziekenhuis hoeft! suc6!
Bij mijn 1ste zwangerschap braken met 38 weken en 6 dagen s'morgens om 7.30 uur mijn vliezen toen ik naar de toilet ging (man, heb nog nooit zoveel water bij elkaar gezien haha, bij mij was het echt een plens). Geen weeen. Pas om middernacht (was is dus 39 weken) begonnen bij bij de weeen. Ik ben toen wel in het ziekenhuis moeten bevallen omdat de vliezen langer dan 24 uur gebroken waren geweest. Ik zou zeggen, probeer je er niet op te foccussen (hoewel dat makkelijker gezegt is dan gedaan) en ga wat dingen doen. Wandelen schijnt goed te zijn om het wat te voorspoedigen. Succes.
heey meiden wou ff zeggen dat het nu toch echt begonnen is om half 9 kwamen ineens de weeen opzetten om de 10 min maar kon het nog rustig uithouden en om half 12 om de 4 a 5 min helaas zijn ze nog niet krachtig genoeg volgens de vk dus ik puf nog even door hier pfff ben wel emotioneel hoor krijg strraks eindelijk mijn kindje !!
heey meiden nou na een zware bevalling is toch eindelijk onze knappe zoon robin geboren op 09-05-09 om 12.29 hij woog 2610 gram de weeen waren wel krachtig genoeg maar de ontsluiting wou maar niet doorzetten om half 6 smorgens zat ik nog steeds op 3cm terwijl ik al 4 uur een weeenstorm had met been rug buikweeen ik was verrot om half 8 ong ben ik naar het ziekenhuis gegaan daar hebben ze me aan een infuus gelegd om de ween nog sterker te maken ohh wist niet waar ik het zoekken moest om 12 uur kreeg ik persween maar moest ze wegpuffen wat een hell is dat hihi ze besloten dat het niet meer ging en ik niet genoeg kracht meer had en zette de vacumepomp er op en gaven ze me een flinke knip en na nog 1 keer flink te persen schoot ie er in 1 keer uit en achteraf was de pomp en de knip niet eens nodig te zijn geweest ik heb verder nog wel horror dingen er bij gehad maar laat dat expres weg voor de meiden die nog moetten hihihi maar echt waar voor dat moois wat ik nu in het wiegje heb liggen zou ik het zo wel 100x over doen iets mooiers bestaat er niet!! liefs ancie
Wow meid geweldig. Super gefeliciteerd met je zoontje robin, ga er maar lekker van genieten en rust goed uit en laat jezelf lekker verwennen
Na een zwangerschap van 34,2 weken braken spontaan mijn vliezen( 's middags om 14.30uur). Verloskundige gebeld en direct door naar het ziekenhuis. Daar zijn dezelfde avond om 19.30uur mijn weeen begonnen. Om 23.30 uur naar verloskamer en om 00.25uur was onze zoon geboren. Ze zeiden tegen mij op het ziekenhuis dat het nog wel even kon duren voordat de weeen zouden beginnen.