Ik vroeg me af wanneer je begint met iets anders te geven dan de normale flesjes. Wanneer bijvoorbeeld een papflesje? Mijn meisje is bijna 2 maanden, weegt ruim 4 kilo. Hoeveel zou zij moeten krijgen? Ik geef haar 150/5, op verzoek, dat zijn 5 - 6 flesjes per 24 uur. Maar de laatste 3 dagen laat ze er steeds meer tijd tussen zitten, gemiddeld 5 - 6 uur. Moet ik haar meer geven, of het aan haar overlaten?
ik zou haar om ong om de 4 uur een flesje aanbieden en dan rond dezelfde tijden zo krijgt ze ook regelmaat volgens mij is ze nog erg jong \klein om zloang tussen de flessen te laten??? en met die papfles "moet" je zeker wachten tot rond 4 maanden (rijstebloem bambix mag pas vavaf 6 mnd)
Onze meid krijgt ook 5x150/5. Ik laat overdag altijd zo'n 4 (maximaal 4,5 uur) tussen de voedingen. Ze geeft dan lang niet altijd aan of ze honger heeft, maar ze drinkt de flesjes wel altijd op. Met bijvoeding (ook pap) zou ik nog niet beginnen zolang ze voldoende heeft aan de melk en ze niet meer dan 1 liter per dag drinkt. En zeker niet voor ze 4 maanden is..
Dank je wel voor de reacties! Ik zal meer een schema aanhouden, ik was al begonnen met het naar bed brengen 's avonds, maar ga nu ook voor de flesjes er een aanhouden.