Okee ik ben zoooo dom geweest, verkeerde voeding voor mijn dochter meegenomen, hypoallergeen terwijl ze gewoon standaard 2 drinkt. Net het cb gebeld nou word je ook niet wijzer van. Dus HELP wie weet of er ergens een supermarkt is die niet gesloten is in het pinksterweekend (ook morgen). Apotheek al gebeld maar die hebben alleen friso 1 en ook hypoallergeen. Ik wil liever geen andere voeding geven want in het begin heel veel problemen gehad met darmen. Alvast bedankt..
Geen stress. Een kind van 8 mnd, dat standaard 2 drinkt, kan echt wel hypoallergeen drinken. Daar krijgen ze niks van, het zal misschien alleen even een andere smaak zijn. De AH's hier zijn morgen open, volgens mij is het morgen 'gewoon zondag' qua winkeltijden. En iedere supermarktketen heeft het online staan, wanneer welk filiaal geopend is.
weet niet waar je zit maar in roermond zijn zo goed als alle supermarkten open zou ff kijken bij de AH, want daar zijn veel filialen van open
Bij ons hebben ze op het tankstation ook standaard nutrilon voeding, misschien bij jullie ook? Heb het nooit nodig gehad maar zag het laatst staan
Okee tankstation kan ik proberen, woon omgeving *****. Op de website van AH kan ik nergens vinden dat de winkels open zijn vandaag. @bri weet je het zeker? Ga het even met vriend overleggen.
Noem je regio ff, dan kunnen we aangeven of we iets weten. Hier is van alles nl open maar ik zet liever niet open en bloot mn woonplaats op het forum.
*****, maar volgens vriend is Roosendaal vandaag wel geopend volgens de website dus hopelijk rijd ik niet voor niets. Ooh maakte me echt ff zorgen hoor, ik krijg ook al met geen mogelijkheid water, thee, diksap erin en met dit warme weer..
als drinken niet lukt, kun je het ook met een waterijsje proberen doe ik met mijn zoontje ook, zie dat onze kindjes precies even oud zijn, hij vind dat heerlijk met dit weer nou, succes dan maar!
De ah in de dorpstraat in St. Willibrord is geopend volgens de site. Zou even bellen voor de zekerheid En verder de ah to go op de stations, kun je ook langs gaan!
@poppedopje volgens mij is dat dichterbij, thx. Ff routenet raadplegen nu. Oftopic : Ukje leuk dat onze kleintjes op dezelfde dag geboren zijn .
Zou wel even bellen voor de zekerheid Heb je de AH App? Daar kun je alle informatie vinden! Of anders vast ook op de site!