Hey dames! Wij willen graag een baby bouncher kopen voor onze kleine man. Maar nu zitten we met probleem dat onze deurpost daar niet geschikt voor is (glas boven deur) Nu de vraag: Zijn er ook bounchers te koop(en waar) die je aan haak(plafond) kan hangen ??? Groetjes Wendy
Wij hebben toevallig gisteren zo'n Bouncer gehad. Wij hebben ook glas boven de deur. Ik denk dat wij hem maar ophangen in de deurpost van de kast of naar de garderobe. Toen ik klein was, had ik ook zo'n ding voor aan het plafond, maar volgens mij heb je die niet meer. Heb er ook naar gezocht. Succes verder!
wij hadden zo'n ding cadeau gekregen ,maar ik vondt het te eng om op te hangen. het klemt alleen op de rand van de deurpost. ik ben bang dat die klem losschiet en dan schiet dat stuk ijzer met weet-ik-veel hoeveel km per uur op het hoofd van je kleine.... ik heb hem weggegooit.
odet: ja daar ben ik dus ook bang voor, vandaar dat we m aan een haak aan t plafond willen hangen. Weggooien is nooit slim, je kan m op mp zetten, kan je een andere moeder weer blij maken Wij kopen de bouncher alleen als hij aan een haak kan. lovely: ik vind de jumperoo te duur, vandaar de bouncer. en bouncher neemt ook minder ruimte in, wij hebben erg klein huisje regenboog: zou erg jammer zijn als ze er niet meer zijn. aan een haak hangen is volgens mij nog best gewilt door vele ouders denk ik. zou de haak niet eraf kunnen en een ring eraan vast maken en die aan een haak ??? tis maar een idee