Mijn zoon van 9 maanden is telkens heel vroeg wakker en dan bedoel ik echt vroeg zo rond 5/6 uur en ik wil dat eigenlijk wel anders want dit is voor niemand leuk hij is zomaar weer moe als hij er zo vroeg uit komt en ik ben aan het einde van de dag bekaf iemand tips?
Meenemen in je eigen bed en nog even lekker verder slapen. Of een flesje warme melk en weer terugleggen.
wij hebben dit ook heel lang gehad, en ik accepteerde het gewoon. maar het brak op na alle maanden en nu hebben wij een kleine test, we laten haar een uur later naar bed dan normaal en we korten haar slaap overdag in. Nu slaapt zij dus wat langer. Eergisteren 07.00, gister 08.30 en vandaag 07.45 ik ben niet geheel ontevreden wat hebben wij aangepast: 20.30 naar bed ipv 19.30 overdag maximaal 2,5 uur laten slapen ipv van haar eigen slaapritme: tussen de 3 a 4 uur.
Ik ga overdag niet inkorten want hij slaapt overdag maar 2,5 uur soms 3 Meestal is het wel goed te doen en word hij tussen 6 en 7 wakker, ik heb me daar bij neer gelegd en het schema daaraan aangepast. Hij gaat dan rond 9/9.30 weer op bed en dan om 13/13.30 nog een keer en dan daarna niet meer. Als hij wel heel vroeg wakker is, ligt hij meestal wat te kletsen in bed en dan haal ik hem er nog niet uit. Vanochtend was het echter anders hij begon meteen te huilen dus ja dan moet je wel. Ik vind het ook geen ramp ofzo, maar had graag gehad dat hij iets langer uitsliep als is het maar tot 19.00 Later op bed brengen is ook geen optie want hij is meestal al vanaf 15.00 wakker.
Denk dat je er weinig aan kunt veranderen. Het wordt vanzelf beter. Sterkte, ik weet hoe vervelend het is.
Hier ging er dan gewoon een fles melk of pap in en meteen terug naar bed. Liet alle lampen uit of in ieder geval gedimd licht... Daarna sliep ze gewoon weer door tot 9u of zo! Hier nog nooit voor 7u opgestaan omdat ze wakker was (tenzij we natuurlijk moeten werken, maar dan moeten we haar altijd wakker maken)
Hier ook lang gehad... Ik gaf een flesje warme melk en weer terug un bed.. Ook al was het voor een uurtje omdat we er daarna weer uit moesten.. Ik wou dat ik het nu nog kon doen hahaha. Maar lijkt me niet zo goed idee met een dreumes