Hallo allemaal, Mijn vriendin zit nogal wat uurtjes op zwangerschapspagina per dag dus ik dacht ik ga me er ook maar eens mee bemoeien. Ik vind het echt grappig om te lezen allemaal en ben best een moderne man maar het meerendeel zijn natuurlijk vrouwen hier. Mijn vriendin doet het tussendoor op de laptop dus ik heb er verder niet echt last van maar het valt me wel op dat er hele actieve dames tussen zitten zoals devilchase en adi. Wat ik me dus ook afvraag; worden jullie mannen het nou nooit zat?
uhmmm veelste veel haha. Denk zeker z,n 2/3 uur per dag. Ik doen het meestal s,avonds als ik thuis kom van me werk dan ligt me vriend toch al op bed dus heeft ie er geen last van. Maar ook als ik vrij ben vind ik het heerlijk om te kletsen met de meiden hier en dan kijkt me vriend tv daar heb ik weer niet zoveel mee haha.
Vaak tussendoor eventjes. En heb al vaak de opmerking verslaafde gehad. Maar in totaal per dag? Geen idee, veel.
Geen idee hoeveel uur per dag.. Meestal als Lenn ligt te slapen en het huishouden klaar is (of tussen het huishouden door) Man is doordeweeks niet thuis dus die heeft er geen last van In het weekend wat minder omdat we dan vaak met zn 3en op pad gaan
Ik heb de hele dag de laptop aan en kijk steeds even tussendoor ik zit er te vaak achter dus. Overdag werkt mijn man dus die heeft er geen last van en s ávonds is de laptop meestal uit.
Dacht eerst dat mijn man dit geschreven had, hij heet ook martin en is 27 jaar. Vroeg het meteen maar hij is het niet haha, maar hij herkent het wel.
Momenteel veel.... werk niet, kan niet al te veel doen ivm bekkenklachten dus zit vaak met de laptop op schoot en ja, dan wordt zwangerschapspagina váák bezocht M'n vriend heeft er geen last van, die vindt z'n eigen dingetjes doen ook veel te leuk, spelletje spelen op de WII of op Hyves games etc.
nou als ik vrij heb staat de hele dag de laptop aan en doe ik gewoon dingen in het huishouden en mn boodschappen en koken enz en tussendoor kijk ik er dan ff op gemiddeld zit ik er denk 3 uurtjes per dag achter maar soms ook maar een kwartier mn vriend vind t niet erg we delen de laptop zeg maar voor gtst is t mijn tijd zeg maar voor de lap en als gtst begint gaat hij er ff op
Bij mij verschilt het eigenlijk een beetje per periode. Meestal open ik de pagina wel dagelijks tijdens mijn rondje email , hyves, telegraaf en facebook. Ik post soms een tijdje best veel en daarna lees ik eigenlijk weer een poosje alleen maar mee. Om nou op een gemiddelde per dag uit te komen: ongeveer 30 minuten
Het verschilt per dag. De laatste weken steeds meer! Maar mijn man heeft er geen problemen mee. Hij werkt veel, ook wanneer hij thuis is.
hier toch wel 1,5 uur per dag, maar dan vooral op de momenten dat manlief iets anders doet... zoals nu kijkt hij schaatsen... vind ik met een half oog wel leuk en kan dan verder zp-en! het is ook té verslavend...
Op me werk staat hij eigelijk wel bijna de hele dag aan, maar ben dan ook aan het werk natuurlijk Savonds kijk ik altijd nog even en dan gaat manlief playstationnen Heeft hij ook weer een excuus Dus echt bezig.. ik denk 2 tot 3 uurtjes per dag.
overdag teveel. pc staat hele dag aan en tussen het huishouden door kijk ik. en als plurk op bed ligt. mijn man is bijna nooit thuis dus die heeft er geen last van. savonds ben ik er vaak niet meer. na 8 uur. en als man thuis is ook weinig
Volgens mijn man "VEEL TE VEEL" Zeker nu ik in bevallingsrust ben... Ik probeer het dan ook te beperken en gewoon tussen de huishoudelijke activiteiten door even komen kijken... denk alles samen toch meer dan 1 uur hoor!
veel minder als 2 jaar geleden. maar een uur per dag toch wel en dan nog wat tussen door. nee mijn vriend word daar echt niet moe van maar nu zit ook wel veel achter de pc ook voor andere dingen. maar zo gauw als vriend thuis is zit ik er niet veel meer achter