Ik ben voor mijn dochter op zoek naar een fleecejasje/vestje met rits. Ik ben voor mijn gevoel bij elke winkel of webwinkel geweest maar kan ze nergens vinden. Misschien is het het seizoen ook wel niet helemaal maar op vakantie in Oostenrijk kan ik zo'n jasje goed gebruiken, net zoals vorig jaar (deze is helaas te klein inmiddels) Ik zoek een effen jasje, liefst met capuchon (?), ik hoop dat iemand hier een tip heeft... groetjes
Action! Onze dochter heeft er daar meerdere van. Er zijn verschillende modellen en beginnen bij maat 92. Nog geen 5-,!
hey meiden, bedankt!! Ik zal morgen eens kijken bij de welkoop en de action. Wie weet heb ik ( of eigenlijk mijn dochter) dan toch nog geluk!! groetjes
Helaas, de action hadden ze niet meer... Mijn vriend zei al dat we er wel een halen als we op vakantie zijn. In Oostenrijk hebben ze die dingen overal wel hangen..... Scheelt me hier ook weer een zoektocht, want wordt er gezegd: het is het seizoen niet meer. Maar denk ik bij mezelf in juni is het toch ook niet het seizoen om de najaarscollectie alweer in de winkel te hebben hangen