Lieve meiden, Ik heb 2 maanden geleden een mk gehad en werd vervolgens daarna 30 dagen ongi. Nu had ik even een wilde bui en dacht doe voor de grap even een testje... Dit is het resultaat, Kan iemand mij ook vertellen hoe lang ik zwanger ben ongeveer? Moet mijn eisprong voor 9 sept gehad hebben want vanaf toen liep hij af. alvast bedankt !
Stel je ei was op 6 september even ruim gerekend en het is nu de 17 de dan zit daar 11 dagen tussen,we gaan even uit van innesteling op 8 dpo dan zou je nu dus 3 dagen zwanger zijn Geen idee wanneer je je nod zou hebben dus dit is een hele wilde gok Ik ben geen expert maar dit zou mijn berekening zijn
WoW engeltj wat goed!! Gefeliciteerd. Kan je niet helpen met tellen vind ik lastig maar denk dat je nu net voor of op 4 weken zit ofzo, gok vanuit kleur streep. Al zegt dat natuurlijk weinig. Aar je weet toch wanneer deze cyclus is begonnen?
Jeetje lastig met die info.... Iig gefeliciteerd hihi.. Denk dat je geen goed antwoord kunt vinden, wellicht bloedtest; hcg meten / echo
Met deze informatie kan niemand,hoe ervaren ook,je dat vertellen...je zult moeten afwachten op de echo.Heb je al wel negatief getest na je miskraam?In sommige gevallen,ook afhankelijk van hoe lang je zwanger was,kan hcg nog weken tot enkele maanden in je urine zitten. (Maanden is overigens wel meer uitzondering als regel hoor,maar wil het je er wel bij vertellen) En wanneer was je eerste positieve ovulatietest?
Hoi als je je ei voor 9 sep heb gehad ben je nu ongeveer 3.5 week zijn wanneer liep je ovulatie test af wanneer was ie positief of bedoel je dat je zwangerschapstest afliep ?
Wat was de 1e dag van je laatste menstruatie? En als je test vanaf 9 september afliep heb je je piek neem ik aan 8 september gehad en je ei springt dan na 24/48 uur dus 9/10 september. je nod is dan dus 23 of 24 september. Je zou dan nu op 8/7 dpo zitten en 5/6 dagen voor nod.....Dus rond de 3.5 week zwanger nu dan. Mits je natuurlijk geen rest hcg hebt (wat ik niet hoop voor je) Zo denk ik dan natuurlijk naar aanleiding van je gegevens.