Wilde ik een reactie plaatsen op een 3-kamer-eengezinswoning(kje) met een extra slaapkamertje.(en zolder) geeft ie aan.Max.3 personen. Ik dacht:nou,lekker klein,lagere huur,geen voortuin meer die ik hier nu wel heb. Maar omdat ik dus als 1-ouder-gezin op de woonpas sta met mijn 2 kids,tel ik dus volgens het systeem toch voor 2 ouders,maar FEITELIJK verhuis ik dan met 3 personen. Dus stel,ik ben alleenstaande ouder met 1 kind dan had het wel gekunt. Nu echter,in de nieuwe editie van Woonnet,heb ik een reactie geplaatst op een 3 kamerflat(ook met een extra kamertje)en die reactie pakt ie wel Niet dat ik niet naar een flat wil hoor(ben naar goedkopere woonruimte op zoek.) Maar ik verlaat wel een 5-kamer-eengezinswoning...
Ik denk dat ik dat idd maar 's doe, de nieuwe editie loopt nog 5 dagen,en er staat nu weer zo'n gezellig knus eengezinswoninkje op.(dit huis is eigenlijk té groot,en dus ook té duur in onderhoud) Het enige verschil zou kunnen zijn dat dat flatje een Loting-advertentie is. En bij Loting stellen ze in principe geen eisen aan de grootte van de gezinnen,inkomens etc. Dus in het flatje zou je nog met 10 man mogen gaan wonen ook