Of contact opnemen met de woningstichting van de gemeente (Hardenberg dan toch?) Beter Wonen heet die stichting, misschien kunnen zij nog wat betekenen en haar evt op weg helpen.
Vreselijk zeg. Maar is het geen optie dat ze "zolang nodig" bij jou kan verblijven (ondanks dat je huis vol is)? En dan van jullie uit naar een geschikte oplossing gaat zoeken. Heeft ze in ieder geval samen met de kleine onderdak. Wist niet waar dedemvaart lag,maar zag dat het niet zo heel ver van Zwolle af is. (iets van 30 a 40 min) Ik snap dat het geen ideale oplossing is,maar voor tijdelijk??
Lastige situatie zeg. Zou idd vragen bij beter wonen, misschien weten zij iets. hier krijgen ze vaak wel voorrang, urgentie dus, dus wie weet. en tja, mijn tante woont wel alleen, maar weet niet of zij zoiets zal willen.
Ik ben niet bekend daar in de buurt maar ik dacht aan anti-kraak?? Hier in de Randstad zijn sommige gemeenten 'dolblij' als bepaalde panden bewoond worden, vaak tegen een redelijk bedrag. Hoop niet dat ik iets heel raars opper. Ik probeer gewoon mee te denken. Hopelijk komt er snel een goede oplossing!
een noodoplossing is er altijd bij familie hoor maar ze heeft aankomende vrijdag een bezichtiging op een bungalow die hier neer werd gezet!! dus dat is even heel spannend!
Pfft grijpen sommige mensen dan écht elke reden aan om maar een discussie te kunnen voeren? Ik sta met mijn bek vol tanden van sommige reacties TS wat fijn dat je zusje een bezichtiging heeft vrijdag, ik hoop dat het wat wordt! Veel succes met alles, het is niet niks als je relatie op de klippen loopt en je dan ook nog eens met je kindje op straat staat. Liefs Michelle
hihi, daar heb ik ook nog gewoond.. maar weet niet of hij nu nog kamers heeft.. heb helaas geen nummer...
Wat fijn dat ze een bezichtiging heeft zeg! Super! Ben benieuwd of dat wat word.. En waar is ze tot die tijd?
tot die tijd is ze nog in haar eigen huis omdat haar (ex)man internationaal vrachtwagen rijd en er dan nog niet weer is...daarna moet ze er uit...zou een mooie overstap kunnen zijn! volgens mij had jij mij die bungalow gelinkt of niet? nou we zijn allemaal erg benieuwd!