Mijn man zei net dat hij morgen graag met Levi op mijn buik wil tekenen ( en hier dan foto's van wil maken ) maar wat voor verf kunnen we hier het beste voor gebruiken ? Heb wel vingerverf in huis maar dat is zo hardnekkig dat als je het niet binnen 5 sec. van je huid afhaald het er in trekt. En waterverf, maar ja dat zie je amper.
Ik zou ook voor schmink gaan, (wel goeie kwaliteit kopen, goedkope schmink krijg je er ook slecht af), of voor plakkaatverf gaan.
Ja zat ook al aan Schmink te denken,maar heb hier alleen zwarte ( van sinterklaas nog ) en hier in het dorp verkopen ze ook geen schmink. Plakkaatverf, dat was je normaal voor een canvas doek gebruikt ? Dat heb ik wel in huis. Eens uit proberen of je dat er wel af krijgt.
Mijn dochter heeft het met plakkaatverf gedaan nadat mn man mn buik had gemaakt met gipsverband. Dr zat nog een laagje vaseline op mn buik waardoor het verf er nadien prima vanaf ging onder de douche. Het verf dekt door de vaseline wel wat minder, maar voor mn dochter was het mooi genoeg.
Ik gebruik plakkaatverf niet om op canvas te schilderen, maar dat maakt niet uit Plakkaatverf is iig wateroplosbaar en blijft dat ook na drogen, waardoor het dus gemakkelijk afwasbaar is. Niet te verwarren met acrylverf: als dat eenmaal droog is, krijg je het met water van z'n levensdagen niet meer weg....!
ik zou het gewoon met vingerverf doen hoor als je dat in huis hebt.. ik zou geen moeite doen om nog andere verf te kopen.. kindjes krijgen de vingerverf toch ook overal, en je krijgt het er zo vanaf....
In dat geval hebik Acrylverf in huis haha FairyLaughs, ik heb hier 2 soorten vingerverf in huis. één van Hema, daarvoor had ik gewoon terpetine nodig om het van mijn laminaat te krijgen ( deze gebruik ik dus niet meer ) toen een ander soort bij de blokker gehaald maar dat trekt dus ook helemaal in je huid. Als Levi aan het vingerverven is zit ik er naast met een pak billendoekjes om tussendoor zijn handen schoon te krijgen. Heeft de vorige keer 2 douche beurten gekost om hem weer helemaal kleur vrij te krijgen. Heb inmiddels tegen mijn man gezegt dat schmink het beste werkt denk, en hij is nu ff op de fiets weg ( ik denk op zoek naar schmink )
Herkenbaar! L. heeft gister met groene en blauwe verf iets geknutseld en daarna gelijk onder de douche gezet, het is dat me vriend ook thuis was en dus gezien heeft dat ze geverfd had anders had ik vast tekst en uitleg mogen geven waarom mijn kind zo`blauw` is
ok dat wist ik niet dat vingerverf zo verschild.. ik heb die van de intertoys, en hij gaat echt zonder enige moeite overal vanaf !! (misschien ook een tip voor als deze vingerverf op is )
hier ook vingerverf gebruikt indertijd... en ach die gekleurde waas was na 2 dagen ook wel weg dat vond ik niet zo erg