hoe s'nachts bakerzak afbouwen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door vlaflip, 13 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlaflip

vlaflip Niet meer actief

hoi

onze dochter slaapt sinds haar geboorte s'nachts in de bakerzak,nu willen we dit af gaan bouwen,maar weet niet goed hoe.
    2 nachten nu geprobeerd om haar in een gewone slaapzak te laten slapen maar ze word elke keer om 3 uur wakker....

wie heeft de tip om haar zonder bakerzak ook door te laten slapen,of moet ik nog wachten met afbouwen?

2. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Je kan natuurlijk nog even wachten omdat je kleintje nog maar 2 maanden is. Wij zijn gaan afbouwen toen mijn zoon ongeveer 5 maanden was. We hadden een slaapzak en daarvan de mouwen vast genaaid aan de slaapzak zelf. Vanaf de ellebogen zeg maar, zodat hij zijn onderarmen wel kon bewegen maar niet in de buurt van zijn gezicht kon komen, dit hebben ongeveer een week zo gedaan en toen gewoon normaal in de slaapzak. Het is even doorbijten en de eerste nachten gaan waarschijnlijk moeilijk omdat je kleintje heel erg moet wennen. Hier ging het vrij snel goed, het is echt even doorzetten daarmee.

Succes

3. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Ik ben hier begonnen met de slaapjes overdag zonder bakerzak (weet niet of jij dat al doet??), maar toen was Emma idd al een maand of vijf...

Ging hier eigenlijk vanzelf: eerst een keer geprobeerd met 3,5 maand, dat werd een drama dus even laten rusten. Tweede poging ging t vanaf de eerste nacht prima. Ik zou zeggen: als je geen duidelijke reden hebt waarom je er al af wilt, nog even wachten!

4. Angelique05

Angelique05 Actief lid

10 jan 2009
    189
    1
    18
    Vrouw
    Moeder
    wij hebben een slaapzak gekocht en de mouwen dichtgenaait, dus dat ze toch nog een beetje dat geborgen gevoel hebben zeg maar en nu slaap hij in een slaapzak met mouwen, helemaal goed, maar je moet veel gedult hebben en zeker niet dwingen, wij merkte het gewoon toen joey er klaar voor was..
    als je vragen hebt, kan je ook een pb sturen hoor.
    groetjes en succes
    angelique

Deel Deze Pagina