Spoed! Zootje thuishouden of naar school sturen?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Boordevol, 17 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Haha maar heet aanvoelen is toh relatief. Maar de arts wil altijd een temp weten als je belt dus ik neem altijd temperaturen op, moch het nodig zijn de arts te bellen weet ik in elk geval het antwoord op de eerste vraag die ze gaan stellen.

Maar koorts heeft ie en verder ligt ie de hele tijd. Bijna niks gegeten nog. Wel gedronken.

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Hij heeft wel koorts . Weigert een zetpil. En hij slaapt bijna de hele tijd. Hij heeft alleen een paar hapjes van een boterham gegeten en verder 2 raketjjsjes en halve beker melk en water. Hij is tussendoor maar even wakker, wel gewoon alert en helder en valt snel weer in slaap. Is dat wel normaal??

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind koorts is koorts en ik ken mijn kinderen en weet dus of ze hoge koorts hebben of niet. En ik bel nooit de huisarts na 1 dag koorts. Paracetamol is ook niet nodig vind ik als ze geen pijn hebben. Als hij veel wil slapen, lekker laten slapen, is goed voor ze als ze ziek zijn. Eva heeft vorige week ook de halve dag geslapen. Heeft toen 1 ijsje op die er meteen weer uit kwam. Is voor een dag niet erg. Knijpfruit vinden ze hier vaak wel lekker als ze ziek zijn.

4. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.170
    4.321
    113
    Knijpfruit lust ie helaas niet. Ik bel de ha ook niet hoor maar vind het wel prettig dat ik zeker weet dat we op 3 dagen koorts zitten en hoe hoog zodat ik dan evt wle kan bellen. Ze zn echter bijna nooit ziek wat me onzeker maakt als het een keer wel zo ver is. Hij heeft nog behoorlijk overgegeven, nog een beetje gedronken en is weer gaan slapen. Heb hem nu gelukkig een zetpil in kunnen doen want hij voelt zich echt belabberd. Hij slaapt weer.

Deel Deze Pagina