Sims 3

Discussie in 'De lounge' gestart door Roozjuh, 21 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    Hey allemaal!

Ik heb sinds paar dagen nu Sims 3!!
    Ja heb hier lang op moeten wachten maar nu heb ik hem dan eindelijk!
    Hij is nog niet te koop dus je raad eigenlijk al hoe ik eraan kom...
    Maar nu de vraag voor de mensen die Sims 3 ookal hebben:
    Waar kan je loten voor de loterij kopen????
    Mijn vriend speelde gister ook de sims3 en hij heeft loterij gewonnen maar hij weet megod niet meer waar hij de loten gekocht had... Weet iemand dit??

Groetjesss

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Heb je hem al? :confused:
    Hoe ben je er aan gekomen eigenlijk? (ben niet zo goed in raden :) )

3. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    via een site gedownload. spel vraagt wel heel veel van je pc moet ik zeggen.
    heb hem trouwens in het nederlands ;)

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb hem ook al, maar van die loten weet ik niet. zover was ik nog niet.

vind hem wel leuk, ik heb een hele evil sim gemaakt die als doel heeft wereldheerschappij.. echt grappig!
    ziet er ook mooi uit, en je kunt nu gewoon door de buurt heenlopen, dus als je wegscrolt van je huis houdt het beeld niet op zoals bij de sims 2.

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooowh ok, roozjuh :)
    Dan gaat ik ook maar eens even kijken :-$

6. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ Marieke1983: ja het is wel even wennen vind ik. Vind de sims gezichten er maar apart uit zien. kon met behulp van downloads bij sims2 hele mooie gezichten maken.
    Het door de buurt lopen en rijden vind ik heel mooi opgelost zo!
    Wat ik ene kant minder vind, maar voor mij juist goed :p, is dat je de cheats van sims2 ook bij sims3 gewoon kan gebruiken. Tot nu toe heb ik alleen motherlode en kaching geprobeerd maar schijnt dat je meerdere, of niet alle cheats van sims2 kan gebruiken

7. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ik vind de sims ook erg leuk..Maar kan ik de sims3 ook zo downloaden of moet je eers the sims 1 op je pc hebben?
    En welke site heb jij em gedownload?

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Oke dank je wel!:D

9. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Als oud-Sims verslaafde zou ik zooooooooooo graag de Sims 3 aan willen schaffen, maar ik heb er geen tijd meer voor, aangezien ik sinds 4 maanden een levensecht simmetje te verzorgen heb :D En die heeft helaas geen simpele balkjes waaraan ik kan zien wat hij nodig heeft :)

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    haha je eigen simmetje, ja zo kan je t ook bekijken :D
    Ik ben nu ook lekker sims3 aan het spelen want straks heb ik net als jij ook mn eigen sim
    maar inderdaad, zonder balkjes, wat jammer nou he ;) zou wel handig zijn geweest!

Oja over dat loterij winnen.... hoe dom ben ik ook maar mn vriend heeft heel slim een geld cheat gebruikt haha. Hij vind altijd dat ik te snel een geld cheat gebruik en dat daar het leuke van het hele spel er vanaf gaat. maar hij heeft het nog geen 10min vol kunnen houden zonder cheat :p daarom gezegt dat ie zogenaamde loterij had gewonnen haha Wat een smiegt ook he!

Oja en Maxmotives doet het niet bij sims3, ja of ik heb t verkeerd getypt in het balkje, zal vanmiddag nog is even proberen.

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik ben ook bezoeker van de piraat :) ... duurt alleen wel erg lang hoor!!! Pff.. :)
    Ik heb hem de hele nacht aan laten staan en nog moet hij er 39 uur over doen :rolleyes:

Als je die cheats wil doen, moet je dan gewoon weer als eerste Ctrl+Shift+C drukken?
    Heb je geprobeerd om de cheat 'motivedecay on/off' te gebruiken? Dan blijven de balkjes (bij sims 2) groen zonder dat ze afnemen!!

12. butterfly1984

butterfly1984 Niet meer actief

ik download het van ftd search en dan duurt het nog geen 2uur

13. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    ja gewoon in cheat-menu als bij sims2
    Maxmotives doet het volgens mij niet :)()

14. butterfly1984

heb het nu ook gedownload, maar hoe kan ik het nu spelen het zijn zoveel bestandjes, kan iemand me helpen?

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    @ butterfly7: ja dat weet ik dus ook niet. Weet alleen dat je programma "Alcohol 120%" of "Deamontools" moet gebruiken, en dan zit in (gok eerste) van die zip. files, zit een ISO bestand, en die ISO bestand moet je openen met Alcohol of Deamon.

16. butterfly1984

weet jij de registratiecode?

17. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    als het goed is moet er een mapje bij zitten dat heet 'Crack' en daarin zit programmatje om een registratiecode te krijgen.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Toch een best actief toppic voor de 2e verhuizing..
    Ff weer omhooghalen.

Is er geen duikplank in het spel?
    Heb hem sinds gister maar kan het nog niet vinden?
    En kan je sim niet meer thuis bevallen???
    Verder vind ik het wel leuk, alleen de tijd gaat zoooo langzaam hahaha maarja ze wilden het realistischer maken he

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ja, heb hem ook!
    was meteen weer verslaafd haha!

@MissC, er is inderdaad geen duikplank nee! best wel jammer haha, maar ze springen nu wel van de kant af hihi.

En bevallen, hm.. die van mij gaat ook steeds (leuk die nieuwe doelstellingen om 5 kinderen groot te brengen haha) naar het ziekenhuis ja, terwijl ik was bij de 1e bij de boekwinkel haha en toen stond er dat je of naar het ziekenhuis moest of naar huis, dus ben maar naar het ziekenhuis gegaan, die was om de hoek.
    bij de 2e was ik thuis, maar ze gingen alsnog naar het ziekenhuis :O
    dus denk dat het niet kan, ja of je moet misschien op het bed klikken ofzo, nog niet uitgeprobeerd haha.
    en de tijd langzaam? vind het wel meevallen eigenlijk, gooi hem standaard de hele tijd op tijdsniveau 3. dan is het nog te doen hihi.

Kusss

Ps. opzich wel weer realistisch dat je vruchtbaarheidsbehandeling kan 'kopen' met je punten, kreeg alleen meteen een 3ling, iets teveel van het goeie haha.
    lang leve de babysitter hahaha.

20. Ranjeewha18

Ranjeewha18 Niet meer actief

wij hebben hem toch :D
    mijn laptop kan het niet aan, maar die van mijn man wel :D

Deel Deze Pagina