spoed!!

Discussie in 'Te koop aangeboden' gestart door claudiawijnand, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

wat ik me meteen afvraag is waarom de eerste eigenaars hem weg hebben gedaan? hij is 5 maanden en nu al twee eigenaren gehad...arm beestje. sorry.

ten tweede vraag ik me af hoelang jullie hem al hebben. als ik dat namelijk afweeg met hoeveel eigenaren die al heeft gehad vraag ik me af wat er of echt aan de hand is of waarom jullie in eerste instantie een hond hebben genomen.

puur afgaande van de info die jij geeft is dit mijn mening he, geen aanval

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    er staat in haar berichtje dat de vorige eigenaren hem weggedaan hebben ivm allergie!

3. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

#23 40plusmama, 16 mei 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 mei 2010
    Ik ken het ras onvoldoende om nu te beslissen maar ik vind het een mooie hond. Geen stamboom en dus ook niks bekend over de fokker vind ik ook eng. Natuurlijk kan er ook iets misgaan met een hond van een erkende fokker maar, kweenie....

Wij hebben al een paar maanden geen honden meer en ik mis het gruwelijk. Manlief wil alleen geen hond meer maar ik wel. Mijn hele leven heb ik al honden om me heen gehad en ik kan ze gewoon niet missen. Ik wil het best met hem overleggen al ben ik bang dat hij gewoon glashard nee zal zeggen.

Ook wil ik me eerst meer verdiepen in het ras en wil ik echt weten wie de hond gefokt heeft. Daar kan je namelijk best achter komen via de vorige eigenaren of het paspoort/entingsbewijs. Hij is als pup ook geeent en ontwormd neem ik aan dus daar staat dan ik elk geval een stempel in van de dierenarts (die ook kan zeggen wie de fokker is).

4. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Ik hoop dat er iemand is die hem wil overnemen, en dat die persoon goed op de hoogte is van het type hond,
    wij hebben het overwogen maar na info gelezen te hebben toch afgezien. daarom misschien handig om eerst dit te lezen voor je de beslissing neemt!
    De Husky
    voordat straks dat beestje in zijn korte leven alweer aan de 4e eigenaar toe is!

5. tricia82

tricia82 Niet meer actief

als eerste wil ik graag zeggen dat ik het heel slecht vind dat u niet verteld is wie de fokker is van de hond.
    als ik mijn hond we zou doen dan moet ik zelfs de fokker op de hoogte stellen zodat hun misschien een nieuw baasje kunnen vinden.
    het zei de vorige eigenaar de hond bij een broodfokker heeft gekocht want ja die interresseerd het niks als die maar geld ziet.
    ik zou dus toch als ik u was de fokker achterhalen en dan contact op nemen mits het geen broodfokker is want dan weet ik zeker dat hun er alles aan zullen doen om de hond te herplaatsen.

mocht dat niet lukken zou ik als ik u was contact opnemen met de husky vereniging.

Adry Voorbach
    Tel: 079 342 6214
    Email: avoorbach@casema.nl

de husky is niet een hond die bij iedereen kan en daarom is het zeer belangrijk dat er een goede plek komt.

6. densie24

densie24 Lid

11 jun 2009
    84
    0
    0
    Leeuwarden
    Hij lijkt wel wat op een witte herder mooi hond

Deel Deze Pagina