Caruli, We zitten in hetzelfde schuitje. Ymke is al vanaf eind april aan het klungelen met flessen. Ze heeft dus ook KMA. Beetje fruit en groente gaat er nog wel in maar verder kunnen we ook weinig anders bij gaan geven wat betreft zuivel. Bij Ymke ligt het aan een chronische verkoudheid en oorontsteking. Kunnen pas 22 juli naar de KNO-arts. Ken het gevoel dat je wilt dat je kindje gaat drinken en hij/zij wil gewoon echt helemaal niets hebben. Bij Ymke is het vandaag ook weer hopeloos. Ik kijk het vandaag nog aan en ga anders morgen weer naar de huisarts. Wil je heel veel sterkte wensen en beterschap voor je zoontje.
dirksmama: daar zat ik dus ook aan te denken om bij de apotheek gewoon nr 1 te gaan halen als ze die nog meegeven. hij heeft een machtiging tot 11 maanden dus.. maar denk ook wel dat het ook komt door het niet of slecht poepen toen hij kleiner was en hij poepte niet at hij ook niet. morgen weer 1 ml omhoog en dan hopen dat hij wel poept en anders geef ik donderdag een flinke dosis dan maar even diaree maar hij zal het toch eens kwijt moeten he. puckje: jee jij ook al een moeilijke eter lastig is dat he zeker als het zo warm is dan moeten ze toch min 500 ml per dag binnen krijgen volgens de artsen. hier mag mitchell alleen nog maar fruit en geen groente maandag mogen we naar de kinderarts en dan zullen we het verder te horen krijgen of er evt een provocatietest komt enzo hun denken dat mitchell de fles beu is en daarom niet wil drinken maar ik mocht dan maar 1 fles vervangen en die andere 3 dan? maar lastig hoor chronische verkoudheid en oorontsteking. hopelijk kan straks de kno arts jullie verder helpen want dat is toch niks voor zo'n kindje heel veel succes en beterschap met je meissie