eng, heel eng

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by ilse28, Jan 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ilse28

ilse28 Lid

Mar 22, 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Hallo allemaal,

Ik heb net het ziekenhuis gebeld voor een eerste afspraak. Dat gedeelte vond ik al eng. Eigenlijk wil ik het uitstellen en aan de andere kant ook weer niet. Gek he ik werk zelf in een ziekenhuis (wel op orthopedie) maar toch nu het om mezelf gaat vind ik het echt doodeng.
    Wij krijgen eerste een vragenlijst opgestuurd, dan worden we gebeld. We moeten ook eerst al bloedprikken ed. Dan pas naar de gyn. Zodat hij ook al informatie heeft bij het eerste gesprek.

Groetjes Ilse

2. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Hoi Ilse,

Het is inderdaad spannend en een grote stap.
    Wat is jouw historie?

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Is zeker spannend meid en best een stap. Denk dat het wel goed is. Mij gaf het een opgelucht gevoel dat er eindelijk gekeken ging worden waaroom het maar niet wilde lukken. Ben ook blij dat ik het gedaan heb!
    Goed dat jullie al wat dingen moeten doen voor de eerste afspraak. Krijg je daar meteen al info over.
    Ik wens jullie heeel veel suc6!

4. ilse28

ilse28 Lid

Mar 22, 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Hoi Marit,

Ik ben nu 16 maanden bezig. Ik heb een onregelmatige cycles tussen de 28 en 35 dagen. Nav de temp curve denk ik wel een eisprong te hebben.
    Groetjes Ilse

5. marittt

marittt Fanatiek lid

Jan 26, 2006
    1,153
    0
    0
    Hoi Ilse, dat is een hele tijd 16 maanden zeg! Ik kan me voorstellen dat je het rot vindt om te gaan, maar het zal wel opluchten! Heel veel succes!

6. ilse28

ilse28 Lid

Mar 22, 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Dank je wel. Het lucht al wel op om een berichtje te plaatsen. Van je af schrijven helpt altijd.
    Nog een vraagje aan iedereen. Hebben jullie het je collega's verteld. Je moet natuurlijk wel eens wat van je werk missen als je bloed moet laten prikken.
    Ik weet niet zo goed wat ik moet doen

7. ElviraR

ElviraR VIP lid

Oct 28, 2005
    5,134
    0
    0
    Ik heb het vrij snel tegen mijn leidinggevende verteld, omdat we meteen in die week al een aantal onderzoeken hadden. Enkele collega´s wisten al langer van mijn wens...

8. ilse28

ilse28 Lid

Mar 22, 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    bij ons is de leidinggevende weg. Mijn coördinator (tevens ook een collega) weet wel van de kinderwens. Dus haar vertel ik het ook wel.

Maar de anderen gaan ook vragen stellen als ik weg moet dat weet ik nu al. Met allemaal vrouwen op een plek krijg je dat vanzelf.
    Er gaat nu al een gerucht rond dat ik zwanger ben......

9. Elmo

Elmo Niet meer actief

Pijnlijk zeg..zo'n gerucht!
    Ik wens je het aller beste meid!
    Logisch dat je bijna met de keutel in je broek hebt gebeld..vraag maar aan onze Natas ;)
    Goed dat je het wel hebt gedaan....nu je hele geschiedenis op hun formuliertjes invullen...bloed laten prikken (reken op een inwendige echo) en gaan met die banaan.
    Welkom, kom erbij! Ik hoop echt dat er een goede oplossing voor jullie bedacht kan worden.
    Liefs Elmo

10. ilse28

ilse28 Lid

Mar 22, 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    het gekke is dat ik er eigenlijk wel om kan lachen zo'n gerucht. Dat is morgen ook weer verledentijd. Ik zag een dag wat witjes dus ja............dan kan het maar 1 ding zijn.
    Maar ik heb eigelijk twee groepen collega's Met de ene heb ik een hele directe samenwerking (dat zijn er een stuk of 6) met de andere groep heb ik niet zoveel samen te werken.
    Ik twijfel of ik het mijn directe collega's moet vertellen. (zij zijn niet de bedenkers van het gerucht)

11. Lisette

Lisette Niet meer actief

HOi ilse,

Zo'n eerste stap zetten is moeilijk, eng je weet niet wat er op je af komt hé, maar als je wat verder in het jaar bent zeg je vast had ik dat maar eerder gedaan.
    Ik hoop dat je veel meer duidelijkheid krijgt in de MMM en er een juiste behandeling voor jullie uitkomt.
    Zelf heb ik mijn directe collega's wel verteld dat we in de MMM zitten en ik moet zeggen dat dat wel prettig is, ze weten waar je mee bezig bent en ook als het je een keertje tegenzit. Op dit moment heb ik 5 collega's die zwanger zijn, waarvan ook 1 in de MMM. Het is dan wel prettig dat je met die directe collega's kan praten/hart kan luchten.
    Succes! ;)

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik ben er ook voor om mensen uit je directe omgeving in te lichten, het kan de dingen makkelijker maken.
    Wat die geruchten betreft...geen last van want zo'n beetje iedereen weet van onze MMM
    (had ik al gezegd dat ik tegen taboe's ben)...hihi
    Ik vind het wel vervelend en confronterend (vooral dat laatste denk ik) als ik mensen spreek die ik lang niet heb gezien die zeggen: hebben jullie al kinderen? Nee, nou dat had ik niet verwacht....dachten dat jullie er al zeker twee zouden hebben....pffff...auwwww

13. ilse28

ilse28 Lid

Mar 22, 2006
    46
    0
    0
    nijmegen
    Dat herken ik zeer zeker. Hoevaak we die vraag wel niet krijgen. Dat is soms wel heel moeilijk en soms heb ik een standaard antwoordt klaar. Want je wil het ook niet iedereen uitleggen.
    Het lijkt ook wel of je de vraag steeds vaker krijgt als je bezig bent, of het valt je meer op

Share This Page