Ach niet aantrekken. Hier is de knuffel ook heilig! En een geschenk uit het universum nu ons zoontje ziek is
Zoon nu 13 weet nog als de dag van gisteren dat hij zijn favo knuffel is kwijt geraakt in Slagharen is weken van slag geweest en mijn hart bloede hij was 6. Daarna bij het onuversum ( weet niet hoe je dat goed schrijft) Een andere knuffel gevonden van het wnf. Maar zijn plezier van een knuffel hebben was voor goed eigenlijk verdwenen. Dochter heeft twee knuffels twee bumba.s En zal ze die niet vinden zal ze de nacht door huilen weet ik zeker. ze ligt er mee in haar armen met slapen het is haar knuffel soms alle bij de bumba.s te gelijk voor kinderen bied het zo veel troost een knuffel.
HyperVocal | This True Story of a Boy and His Lost Stuffed Animal Will Leave You in Tears Hier ook een manneke wat zijn knuffel terug heeft na 3 jaar. Het geluid klopt wel niet maar de reactie is heel leuk
Soms kan je het toch ook niet voorkomen dat een kind gehecht raakt aan een knuffel? Hier heeft ze ontzettend veel knuffels gehad, maar ze heeft er één uitgekozen en ze is gek op dat ding. Gelukkig hebben we er ook twee van. Maar soms doe je er gewoon niets aan dat ze zich hechten aan een knuffel. Ik heb zelf een krokodil gehad als kind, heb hem nu nog steeds. Het was toen mijn alles en een troost ding. Veel succes met het vinden van de tut, hopelijk komt hij snel terecht of vind ze snel troost.
en ben je in nederland op vakantie? omschrijf de knuffel (roze van difrax is erg algemeen) misschien hier op het forum iemand die hem voor je heeft?
Mijn zoon van 6 is nog steeds gehecht aan zijn 'boris de beer'.. tja.. ieder zn ding? Balen dat je m kwijt bent, hoop dat je kleintje snel in slaap valt... Eventjes wennen zonder.
Ik weet zelf nog hoe verdrietig ik was toen ik mijn knuffel kwijtraakte en ook nog hoe hij eruit zag: een oranje/wit beertje.... ik was toen 2. Dus nee Eylem, het "dat zijn ze zo vergeten" gaat echt niet altijd op.
de oplossing die ik had en daar heb je nu even niets aan. Zon speen houder die normaal aan een speen zit deed ik vast aan de knuffel en de andere kant ergens anders aan. Voila hij kon hem nooit kwijt raken nu 10 jaar later heeft hij hem nog steeds. P.S. dit was wel een harde leer school aangezien wij zijn eerste wel zijn kwijt geraakt
Nee ik zit in Center Parcs. Ik ga morgen ochtend de fellere kleur halen maar ben bang dat ze er niet in trapt!
Ben ik even blij dat onze zoon zijn knuffel standaard uit bed flikkert. Misschien langs een DA die hebben hier in de buurt difrax knuffels. Of misschien de prenatal?
⥠Difrax Spook Knuffeldoekje ** Nieuw ** - Speelgoed | Knuffels - Marktplaats.nl Is het zo een?? Deze lijkt me redelijk licht...
⥠Popje Difrax rozet vormig lijf 2 kleurig roze velours tuttel - Speelgoed | Knuffels - Marktplaats.nl Deze is lichter roze...wel twee kleuren...
Nog een... ⥠DIFRAX POPJE KNUFFELDOEKJE VELOURS ROZE MET BOL HOOFDJE MET - Speelgoed | Knuffels - Marktplaats.nl
Oh ik vind het echt vreselijk erg voor je! Dat gehuil gaat door merg en been. Wij zijn een keer het lammetje van onze oudste dochter vergeten toen we op vakantie waren geweest. Of ja vergeten: ze had hem bij zich toen we de spullen inlaadden en ze heeft hem toen in het huisje laten liggen....Mooi dat we, toen we al bijna thuis waren, zijn omgedraaid naar Duitsland (we kwamen er toen pas achter)...Het lammetje ligt nu bij Tim in bed... Ik ben zelf vroeger mijn knuffel op een niet leuke manier kwijtgeraakt, en doe dus echt alles voor de knuffels van mijn kinderen. Ik hoop van harte dat je hem vind!!
Inderdaad. Eva heeft met haar zeven maanden al zoveel steun aan haar tutdoekje gehad, ik vind het juist heel positief. Succes TS!